ispo winter 2008 – oficjalne podsumowanie

Monachijskie targi – największe w wieloletniej historii ispo winter –
ponownie odwiedziło 64 000 branżowych gości. A oto najważniejsze punkty
podsumowania:

  • 64 000 branżowych odwiedzających oraz ponad 2000 wystawców,
  • 70% odwiedzających pochodziło ze 113 krajów,
  • rynek sportowy bardzo dobrze przyjął dalszy rozwój koncepcji targów,
  • projekt ispo vison ustanowił rekord odwiedzin – potwierdzając, że stale wzrasta związek sportu i lifestyle,
  • segmenty sportstyle i outdoor notują wzrost przychodów,
  • wielka frekwencja na imprezach towarzyszących outdoor,
  • odbudowa branży sportów zimowych,
  • zrównoważony rozwój staje się ważnym elementem przemysłu sportowego.

"Ispo winter po raz kolejny potwierdziło swoją pozycję najważniejszych
targów sportowych i sportstylowych, podkreśla ją liczba wystawców –
2026 oraz odwiedzających – 64 000" – z uśmiechem informuje Manfred
Wutzlhofer, Dyrektor Wykonawczy Targów
Monachijskich. Wystawcy z 47 krajów pokazali swoje najnowsze produkty
oraz obowiązujące trendy w modzie sportowej międzynarodowej
publiczności pochodzącej ze 113 krajów. To oznacza, że 70% sprzedawców
i dystrybutorów przyjechało do Monachium spoza Niemiec.

Zadowolenia nie ukrywał również Klaus
Baumann, Generalny Menadżer Campera na Europę Północną: "Byliśmy bardzo
zadowoleni zauważając jak wielu odwiedzających pochodzi z innych niż
Niemcy krajów, dzięki temu pojawiła się możliwość uzyskania nowych
kontaktów wśród zagranicznych odbiorców"

W międzynarodowym aspekcie targów Wutzlhofer
dostrzega szansę na pozyskanie nowych rynków zbytu: "Cieszy nas
niezmiernie wzrastająca liczba gości z krajów Europy Wschodniej. Stało
się jasne, że Monachium zyskało miano najlepszego miejsca do
nawiązywania kontaktów handlowych dla całego przemysłu sportowego."

Segment Outdoor, który na targach zajął
4 hale i miał osobne, specjalne targowe wejście, odwiedziło 20 000
gości! Hans Overduin Bever z Zwerfsport b.v. tak wypowiada się o ispo:
"Atmosfera targów była bardzo dobra. Outdoor zdecydowanie się
wyróżniał, dzięki odpowiednio przygotowanej oprawie." Popularnością
cieszyły się, bardzo dobrze przyjęte przez outodoorową społeczność,
projekty i imprezy towarzyszące – Snow Ice & Rock Summit, Outdoor
Get-Togehter Party czy Boulderowy Puchar Niemiec. Wystawcy podkreślali
ważną rolę segmentu Outdoor na targach ispo winter oraz byli pod
wrażeniem wsparcia jakie otrzymywali od całego teamu ispo.

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0