HomeRynek outdoor

ispo winter 2008 – różne formy promocji polskich firm

Na targach ispo winter 2008 w interesujący sposób zaprezentowały się
polskie firmy outdoorowe. Jednym z najważniejszych punktów promocji
była obecność Bergsona w pokazach mody Outdoor Fashion Show.

Ciekawie
zaaranżowane prezentacje, zarówno pod względem muzycznym, jak i
choreograficznym, można było oglądać trzy razy dzień przez wszystkie
targowe dni. Warto dodać, że zarezerwowanie miejsca w tych pokazach jest niezwykle
trudne, co świadczy o dużej determinacji ekipy Bergsona. Niewątpliwym
bonusem był dodatkowy show podczas wieczornej, niedzielnej Polartec
Outdoor Party.

Outdoor Fasion Show - pokaz odzieży Bergsona (fot. 4outdoor.pl)Outdoor Fasion Show – pokaz odzieży Bergsona (fot. 4outdoor.pl)

Pokaz odzieży Bergsona w trakcie show na Polartec Outdoor Party (fot. 4outdoor.pl)Pokaz odzieży Bergsona w trakcie show na Polartec Outdoor Party (fot. 4outdoor.pl)
Z kolei Euromark zdecydował się na inną bardzo spektakularną i również
niezwykle trudno dostępną formę promocji. Otóż wykupił on miejsce
reklamowe w alei łączącej stację metra z głównym wejściem na targi.
Dzięki czemu duża część wystawców i targowych gości mogła oglądać
reklamy Alpinusa i Campusa umieszczone na tzw. wind masterach. Do pełni
promocyjnego szczęścia zabrakło możliwości zaistnienia w alei
doprowadzającej bezpośrednio do części outodoorowej monachijskich
targów.


Reklamy typu wind master Alpinusa (fot. 4outdoor.pl)

Reklamy typu wind master Campusa (fot. 4outdoor.pl)

Swoją obecność podkreśliła w mniejszym, ale również wykraczającym ponad
standard, zakresie firma Nordhorn, ustawiając wybranych miejscach
stojaki informacyjne.


Stojak reklamowy Nordhorna (fot. 4outdoor.pl)

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0