HomeRynek outdoor

Nowe logo i wizerunek Sympatexa

Firma Sympatex, producent zaawansowanych technologicznie tkanin i materiałów stosowanych do produkcji odzieży outdoorowej, zdecydował się na odświeżenie wizerunku. Premiera nowego logo i linii wizualnej będzie miała miejsce na początku maja podczas SYMPATEX BIKE Festival w Riva del Garda.

Nowe logo SympatexNowe logo Sympatex

 

Prosty jasnoniebieski trójkąt z poprzedniego logo otrzymał nowy dynamiczny kształt, dodatkowo został "rozwarstwiony", by przekazać tachnologiczne zaawansowanie Sympatexa w produkcji membran i laminatów. Nowy wizerunek kładzie nacisk na sport, funkcjonalność i dynamizm firmy. Projektanci wybrali również prostszą, nowocześniejszą i mocniejszą czcionkę.

Przy pomocy nowego wizerunku Sympatex chce zwrócić uwagę sportowców na wysoką funkcjonalność produktów marki, ale także powiązać ją z poczuciem niezależności i wszelaką aktywnością sportową.

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0