HomeRynek outdoor

Plany DH Poland na okres jesienny

Najbliższe plany DH Poland skupiają się na dokończeniu kontraktacji na sezon wiosna-lato 2009 oraz finalizacji przygotowań do sezonu jesiennego. Podjęliśmy decyzję o rezygnacji z udziału w targach LATO-SPORT w Kielcach, jednak nie będę tłumaczył naszej nieobecności, tym że nasze wzory są tajemnicą konkurencyjną.

Wszyscy wiemy, że nawet gdyby ktoś chciał je skopiować to może to zrobić dopiero w kolekcji wiosna/lato 2010. Decyzja o nieuczestniczeniu w targach w Kielcach jest podyktowana czystą kalkulacją biznesową i terminami wymaganymi na złożenie zamówień przez właścicieli marek, które mamy w ofercie. Terminy te kończą się najpóźniej 20 sierpnia. Ponieważ uczestnictwo w targach jest kosztowne, to porównując z koszty uczestnictwa z minimalnym przychodem – brak możliwości przyjmowania nowych zamówień, to decyzja mogła być tylko jedna.

Zaoszczędzone środki mamy zamiar przeznaczyć na reklamę w punktach sprzedaży, tak by w sezonie jesiennym, marki przez nas oferowane były lepiej wyeksponowane i bardziej widoczne w sklepach.

Równocześnie, w związku z pojawiającymi się plotkami, stanowczo dementuję wszystkie nieprawdziwe informacje sugerujące wycofanie się firmy DH z Polski lub zmianę portfolio marek. Przyznaję, że w sezonie wiosennym przeżyliśmy kłopoty "okresu dojrzewania". Jesteśmy firmą o zasięgu międzynarodowym i działamy w oparciu o zagraniczny magazyn centralny, w związku z czym zorganizowanie logistyki tak by działała w sposób odpowiedni, wydajny i dokładny okazało się trudniejsze niż oczekiwaliśmy. Jednak już od kilku miesięcy wszystko działa prawidłowo i doświadczenie uzyskane na wiosnę umożliwi nam prawidłową pracę w kolejnych sezonach.

Przepraszam wszystkich tych których negatywnie dotknęły działania związane z wejściem firmy DH Poland na Polski rynek. Nie chcemy toczyć wojny z firmami, z którymi konkurujemy w różnych segmentach rynku sportowego, uważamy że otwarta i uczciwa konkurencja jest najlepsza dla konsumentów i całej branży. W ramach tych biznesowych zmagań czasami się przegrywa, a czasami wygrywa. Nie powinno to jednak być powodem do walki na plotki i pomówienia, ale powinno to mobilizować do większej efektywności działania, szukania nowatorskich metod promocji i budowania kanałów handlowych, na czym cała branża z pewnością skorzysta.

Zenon Raszyk

Pełnomocnik DH Poland, sp. z o.o.

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0