HomeRynek outdoor

Czeski potentat rynku outdoorowego wchodzi na Polski rynek




Tilaka jest określeniem mającym ponad 3,5 tys. lat. W Sanskrycie oznacza znak
lub ślad (tika). W starożytnych Indiach tilaka była wypalana na ciele jako znak przynależności kastowej.

Metaforycznie
znak ten zyskuje nowe, magiczne znaczenie. Czerwona kropka pomiędzy brwiami
symbolizuje trzecie oko hiduskiego boga Shivy, a jej posiadacz znajduje się pod
opieką bogów. Nosząc naszego Tilaka jesteś pod naszą opieką.

To nie diabeł tkwi w szczegółach.

Tylko szczegóły w
Tilaku.

Marka Tilak to już sprawa zupełnie współczesna. Pierwsze produkty pojawiły się w
Czechach w 1986 roku i już po krótkim czasie Tilak zyskał opinię niezwykle solidnej i
prestiżowej marki produkującej odzież outdoorową z najwyższej półki. Ciągłe doskonalenie produktów, nietuzinkowe pomysły autorstwa
projektanta firm Arcteryx, Acronim czy Burton, staranne
wykonanie i kompleksowy serwis po zakończeniu się 4-letniej gwarancji plasują Tilaka w czołówce firm outdoorowych, zwłaszcza w krajach
Skandynawskich, Niemczech, Austrii czy dalekiej Korei Południowej i Japoni.

Dzięki nietypowym rozwiązaniom odzież Tilak spełnia wymagania stawiane nam przez
klientów, nawet te najbardziej wygórowane. Dlatego też Tilak zyskuje uznanie bardzo wysoką jakością, funkcjonalnym
krojem odzieży oraz dbałością
o szczegóły.

W 2oo8 roku rozpoczęliśmy dystrybucję odzieży Tilak w
Polsce. Odpowiedzi
na wszelkie pytania udzielamy:

  • mailowo:
    pietros@kn.pl 
  • lub telefonicznie: 071 322-08-84/505-928-481

Zapraszamy też na polską stronę internetową Tilaka www.tilak.pl – gdzie znajdą Państwo
szczegółowe opisy wszystkich produktów Tilak, zastosowane rozwiązania techniczne oraz
zestawienie sklepów, w których Tilak jest już dostępny.

Tilak. Siła tkwi w detalu.

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0