HomeRynek outdoor

Optymizm Intersport

W
opublikowanym 2 kwietnia 2009 roku raporcie INTERSPORT
Polska S.A. poinformowała o optymistycznych wynikach Spółki osiągniętych w pierwszym kwartale 2009 roku.

Spółka INTERSPORT Polska S.A., która ma w Polsce 27 sklepów sportowo-outdoorowych usytuowanych głównie w dobrych miejscach w galeriach hanflowych, odnotowała w okresie od stycznia do marca 2009 roku wzrost przychodów ze
sprzedaży o 32% w
stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Tak te wyniki komentuje Prezes Zarządu Artur Mikołajko:

Dzięki udanej wyprzedaży zimowego sprzętu sportowego,
rozpoczynamy wiosnę z opróżnionym magazynem i gotówką w kasie. Patrzymy
optymistycznie w przyszłość, bowiem w naszych szacunkach zakładaliśmy
wzrost przychodów ze sprzedaży w pierwszym kwartale o 22%; osiągnęliśmy
wzrost o 32% w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Mamy
świadomość, że nadchodzący drugi kwartał związany jest z mniejszymi
jednostkowo cenami towaru wiosenno-letniego, ale za to generującego
większą marżę.

Przychody Spółki w kolejnych miesiącach 2009 roku kształtowały się następująco (w nawaiasie wzrost w stosunku do analogicznego miesiąca 2008 roku):

  • styczeń  31.868.000 zł (wzrost o 55%),
  • luty: 22 037 tys. zł (wzrost o 24,4%),
  • marzec: 12.581.000 zł (wzrost o 4%).

Dzięki takim wynikom Zarząd Intersportu optymistycznie patrzy w przyszłość. Oddajmy znowu głos Arturowi Mikołajko:

Obecnie jesteśmy lekkimi optymistami co do realizacji planów na ten
rok. Zgodnie z naszymi szacunkami zakładaliśmy w 2009 roku 22% wzrost
przychodów ze sprzedaży, a zgodnie z raportami sprzedaży odnotowaliśmy
w okresie od stycznia do marca 2009 roku wzrost przychodów ze sprzedaży
o 32% w stosunku do ubiegłego roku

Poniżej wywiad Artura Mikołajko dla TVN CNBC:

[coolplayer width="320" height="240" autoplay="off"]
https://4outdoor.pl/files/wideo/20090303-artur-mikolajko-tvn-cnbc.wmv
[/coolplayer]

Źródło: Intersport

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0