HomeRynek outdoor

Intersport – wakacje na lekkim plusie

Spółka INTERSPORT Polska S.A.
osiągnęła w lipcu ponad 13-procentowy wzrost przychodów w stosunku do
analogicznego okresu ubiegłego roku.

Intersport logo

W lipcu 2009 roku w salonach
INTERSPORT najlepiej sprzedawały się następujące grupy towarowe: (1)
stroje, kąpielówki i sprzęt pływacki, (2) namioty, śpiwory, plecaki i
odzież turystyczna, (3) rowery, (4) odzież sportowa. Przychody ze sprzedaży w lipcu 2009 roku przychodach
wyniosły 16.837.000 zł i były wyższe o 13,4% w
stosunku do analogicznego okresu 2008 roku. Spółka odnotowała wówczas
przychody w wysokości 14.852.000 zł.

Narastająco, w okresie od stycznia do lipca 2009 r. wielkość
osiągniętych przychodów ze sprzedaży wyniosła 131.337.000 zł i była
wyższa o 25,7% od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie
ubiegłego roku. Spółka odnotowała wówczas przychody w wysokości
104.513.000 zł.

Źródło: INTERSPORT

Starszy news

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0