HomeRynek outdoor

Stowarzyszenie Polish Outdoor Group rozpoczęło działalność

3 sierpnia w Krakowie zostało powołane do życia Stowarzyszenie Polish Outdoor Group (POG). Tym samym sukcesem zakończyły się starania o powołanie organizacji skupiającej przedstawicieli branży. Organizacji, której głównym zadaniem jest działanie na rzecz zwiększenia efektywności rynku outdoor.

Polish Outdoor Group, logo

Polski rynek outdoor wciąż jest w wielu dziedzinach przysłowiową terra incognita, mamy jednak nadzieję, że powołanie Polish Outdoor Group stanie się ciekawym i co najważniejsze skutecznym czynnikiem poprawiającym standardy działalności biznesowej, realizowanym poprzez wspólne działania informacyjne, badawcze i wizerunkowe.

W spotkaniu założycielskim, przygotowanym przez grupę incjatywną w składzie Maciej Przywecki (VMG), Zenon Raszyk (Euromark), Wojciech Słowakiewicz (wspinanie.pl, 4outdoor.pl) oraz Piotr Turkot (wspinanie.pl, 4outdoor.pl) wzięli udział przedstawiciele 17 firm AMC (Petzl), Cerro Torre, Columbia, Euromark (Alpinus, Campus), Fjord Nansen (FAM), HBMM (Tatonka), Konimpex Plus (Feel Free), Magazyn Góry, Milo, MM Sport (Keen), Mount (HiMountain) Regatta, Salewa, VF Polska Distribution (The North Face), VMG, 4outdoor.pl i wspinanie.pl. 

Polish Outdoor Group, głosowanie podczas spotkania założycielskiego, Polish Outdoor Group, jedno z głosowań podczas spotkania założycielskiego, 3 sierpnia 2009, Kraków (Restauracja Farina)

Po kilku godzinach prezentacji i prac nad statutem przystąpiono do głosowań nad uchwałami powołującymi Stowarzyszenie oraz jego władze. Do zarządu POG zostali wybrani:

  • Marcin Gabryołek (FAM),
  • Maciej Przywecki (VMG),
  • Zenon Raszyk (Euromark),
  • Michał Sojka (VF Polska Distribution)
  • Piotr Turkot (wspinanie.pl, 4outdoor.pl) – Prezes POG

Polish Outdoor Group, prace nad statutemPolish Outdoor Group, prace nad statutem

Do Komisji Rewizyjnej zostali powołani:

  • Jacek Fluder (Cerro Torre),
  • Krzysztof Kamiński,
  • Marcin Kwaśniewski (Milo),
  • Wojciech Słowakiewicz (4outdoor.pl, wspinanie.pl),
  • Jacek Tokarski (Magazyn Góry).

Polish Outdoor Group to stowarzyszenie otwarte dla całej branży outdoor. Tym samym chcielibyśmy zaprosić wszystkich zainteresowanych udziałem w tym przedsięwzięciu do wstąpienia do POG. Informacje oraz formularze zgłoszeniowe będziecie mogli otrzymać Państwo podczas targów Kielce Lato-Sport. Wszystkich zainteresowanych prosimy o kontakt email lub telefoniczny +48 600 356 626.

Polish Outdoor Group, grupowe zdjęcie członków założycieliPolish Outdoor Group, grupowe zdjęcie członków założycieli

Członkowie Założyciele Stowarzyszenia Polish Outdoor Group:

  • Jacek Fluder (Cerro Torre),
  • Marcin Gabryołek (FAM),
  • Jacek Grzędzielski (Salewa),
  • Mikołaj Henschke (HBMM),
  • Wojciech Kaftański (Mount),
  • Krzysztof Kamiński,
  • Tomasz Kosk (Euromark),
  • Piotr Kurzawa (Konimpex Plus),
  • Marcin Kwaśniewski (Milo),
  • Ewa Lazar (AMC),
  • Maciej Maciantowicz (MM Sport),
  • Maciej Mazur (Regatta),
  • Marek Obara (Magazyn Góry),
  • Maciej Przywecki (VMG),
  • Zenon Raszyk (Euromark),
  • Jakub Rymowicz (HBMM),
  • Michał Sojka (VF Distribution),
  • Wojciech Słowakiewicz (wspinanie.pl, 4outdoor.pl),
  • Jacek Tokarski (Magazyn Góry),
  • Piotr Turkot (wspinanie.pl, 4outdoor.pl),
  • Rafał Tyszkiewicz (Columbia).

 

Polish Outdoor Group, logo

——————————————-

MISJA POG
Stworzenie wspólnej platformy dla polskich firm outdoorowych (producentów, dystrybutorów, właścicieli sklepów), której główne zadania będą się skupiać na:

  • kreowaniu outdoorowego stylu życia,
  • budowaniu świadomości społecznej outdooru,
  • wspieranie działań proekologicznych,
  • wspieranie rozwoju rynku outdoorowego,
  • działanie na rzecz poprawy warunków prawnych i biznesowych,
  • dla prowadzenia działalności outdoorowej,
  • reprezentacji polskiego rynku na arenie międzynarodowej.

Stowarzyszenie POG będzie realizowało swoje cele przez:

  • wsparcie i organizowanie seminariów, konferencji, kongresów, odczytów, konsultacji, szkoleń, sympozjów związanych z działalnością Stowarzyszenia,
  • prowadzenie działalności badawczo-rozwojowej (ocena jakości produktów i usług, systemy certyfikacji),
  • badania konsumenckie, rynku i produktów outdoorowych,
  • lobbing w procesie legislacyjnym w polskim parlamencie,
  • współpracę z organizatorami imprez targowych,
  • wsparcie oraz organizacja imprez eventowych, rekreacyjnych z branży outdoor,
  • współpracę z krajowymi, europejskimi i światowymi organizacjami z branży outdoorowej i sportowej,
  • budowanie i podtrzymywanie relacji z mediami,
  • wspieranie i promowanie nowości rynkowych,
  • wspieranie firm eksportujących odzież, sprzęt outdoorowy.

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0