HomeNowości z rynku

Uprzęże Climbing Technology w sprzedaży!

W sprzedaży pojawiły się nowe uprzęże Climbing Technology. Wysoka jakość, profesjonalne wykonanie, europejska produkcja.

Climbing Technology, logo

Falesia – lekka, sportowa, zwarta i gotowa – po prostu dobra. Została zaprojektowana specjalnie do wspinaczki sportowej i na zawody, co jednak absolutnie nie ogranicza jej wykorzystania na drogach wielowyciągowych i big wall’u.
Cena sugerowana: 165,00 zł

Climbing Technology, uprząż FalesiaClimbing Technology, uprząż Falesia

Ledge – profesjonalna, w pełni regulowana, wszechstronna uprząż wspinaczkowa. Najwyższy model w ofercie Climbing Technology. Jest wynikiem poszukiwania rozwiązania stanowiącego kompromis pomiędzy wagą a komfortem użytkowania. Idealna do wspinaczki na drogach wielowyciągowych i na big wall’e, ale również na wspinaczki sportowe.
Cena sugerowana: 185,00 zł

Climbing Technology, uprząż LedgeClimbing Technology, uprząż Ledge

Discovery – w pełni regulowana, lekka uprząż biodrowa. Jeden rozmiar – mnóstwo możliwości. Idealna na via ferrat’y, lodowce, do turystyki wysokogórskiej. Świetnie sprawdzi się także jako uprząż na kursy wspinaczkowe, do parków linowych i na sztuczne ściany wspinaczkowe. Można jej także używać do canyon’ingu.
Cena sugerowana: 109,00 zł

Climbing Technology, uprząż DiscoveryClimbing Technology, uprząż Discovery

Joy – lekka, pełna, regulowana uprząż dziecięca – dla najmłodszych pogromców skał, skałek i głazów. Została tak zaprojektowana, aby nie ograniczać swobody ruchów dziecka, a jednocześnie zapewnić mu stabilną i przede wszystkim bezpieczną pozycję podczas ewentualnego odpadnięcia.
Cena sugerowana: 129,00 zł

Climbing Technology, uprząż JoyClimbing Technology, uprząż Joy

źródło: 8a.pl

KOMENTARZE

WORDPRESS: 4
  • comment-avatar
    Anonim 14 lat ago

    uprzeze ct uprzeze sr. powiem tak – sorki – – z trudnością się powstrzymuje od niecenzuralnych – ale jak mozzna tak zamydlac ludziom oczy – wstyd – ani słówka o tym kto dla kogo robi te uprzeze – w morde – przeciez to juz ne sa buty, koszulka, spodenki – to jeden z najbardziej osobistych elementów szpeju – dajcie sobie spokój z tymi ekstra marketingowymi ściemami – bez odbioru

    • comment-avatar
      Anonim 14 lat ago

      kopara opada . Jak dla mnie to kopia innych produktów w wyższej cenie , szkoda bo bełkot marketingu do mnie nie przemawia ….
      Za te pieniądze można o wiele lepszą uprząż kupić nawet polskie Lhotse wg. mnie stoi wyżej …

      • comment-avatar
        Anonim 13 lat ago

        Ta Lhotse stoi wyżej :-). Ta Lhotse stoi wyżej 🙂 Murzyni lepsze uprzęże z bambusa klecą niż Lhotse szyje. Lhotse to poprostu wspinaczkowe średniowiecze

    • comment-avatar
      Anonim 14 lat ago

      Bełkot?. Bełkot to jest chyba w twoim wykonaniu. Czym się różni marketingowo ten opis od innych opisów produktów? Może tym, że jest dłuższy i pełniejszy?
      Co to znaczy sr? Że Singing Rock produkuje dla CT? To chyba to dobrze, że te same uprzęże z logiem CT sa tańsze niż z logiem SR 🙂

      A SR podawało, że CT dla nich produkowało od początku jego powastania? Nigdy. Wstyd 🙂

      Cóż, jedyne czego nalezy się obawiać teraz, to SR – ponieważ ich nowa kolekcja już nie jest w całości produkowana w CT tylko w Azji. A karabinek to nie są buty, koszulka, spodenki – to jeden z najbardziej osobistych elementów szpeju.
      Ale chińszczyznę można dobrze ubrać w marketning bo się dobrze na tym zarabia, wiec są na to fundusze. A potem okazuje się, że trzeba wycofywać karabinki w rynku (jak Salewa) bo Chiny jakość mają taką, jaką mają.