HomeRynek outdoor

Ispo świętuje 40 urodziny

2010 rok to podwójny jubileusz targów ispo. Z jednej strony jest to 70. edycja imprezy, z drugiej 40 rocznica istnienia samych targów.

W 1970 roku pierwsze międzynarodowe targi sportowe odbyły się w Monachium, w starym centrum wystawowym na przestrzeni 45 tys. metrów kwadratowych. Wówczas ispo odwiedziło blisko 11 tys. klientów z 34 krajów, zapoczątkowując tym samym wspaniałą tradycję targów. W tym roku Messe Munchen spodziewa się około 2 tys. wystawców, którzy zaprezentują się na około 175 tys. metrów kwadratowych przestrzeni.

Organizatorzy ispo uczczą jubileusz specjalnie stworzoną na tę okazję Galerią, w której zaprezentowana będzie 40-letnia historia targów. Galeria zostanie umieszczona pomiędzy halami.

ispo winter 2009 - otwarcie targówispo winter 2009 

Od 1970 roku wiele wydarzyło się w historii sportów zimowych, zostały choćby wynalezione narty karvingowe, czy snowboard. Także na tegorocznych targach zostaną pokazane innowacje i najnowsze trendy w sporcie. Cała hala A3 zostanie poświęcona narciarstwu freerajdowemu. Swoje miejsce znajdzie również bieganie i sporty wytrzymałościowe, wraz z dodaniem performance_ispo display area w hali B4. W pozostałych halach będziemy mogli znaleźć sportstyle_ispo (hala B2 i B3, połączone z ispovision w hali B1), bard_ispo (hala A1 i A2), ski_ispo (hala A4 i A5), outdoor_ispo (hala A6, B6, B5), producentów sprzętu fitness (hala C1) oraz Sport Source Europe (hala C2 i C3).

Poznawanie nowych trendów i innowacji, rozmowy, testowanie materiałów i nawiązywanie kontaktów ze sportowcami – miejscem dla tych działań i nie tylko będzie platforma komunikacyjna w sektorze sprzętu sportowego.

Jednym z głównych tematów na ispo 2010 będzie troska o środowisko. Po wprowadzeniu w 2009 roku nagrody Eco Responsibility Award, stała się ona równie ważna dla innowacyjnych produktów, jak ispo Outdoor Award, ispo Boardsports Award, European Ski Award oraz BrandNew Award. Dodatkowo zwiększono wysiłki we współpracy w dziedzinie ekologicznych projektów pomiędzy ispo a organizacją Association for Conservation oraz Technical University of Munich. Jednocześnie współpraca z technologią bluesign jest silnym sygnałem wytwarzania tkanin przyjaznych środowisku.

Podobnie, jak w minionych latach także i w tym roku ispo 2010 zaoferuje odwiedzającym szeroki i zróżnicowany program widowisk i paneli informacyjnych. Szczyt snow, ice & rock przygotowany przez firmę Marmot będzie miejscem, w którym odbędą się pokazy mody, warsztaty, dyskusje oraz prezentacje filmowe. Tym razem organizatorzy skupią się na bezpieczeństwie, a także ochronie środowiska i trosce o dzieci. Zawody bulderowe DAV i Volcom Miniramp wprowadzą na teren targów wspaniałe widowisko sportowe. Z ciekawych wydarzeń warto także odnotować the Best Ager Gallery, przygotowaną dla wszystkich sportowców oraz kobiet po 50. roku życia. Wschodzące marki będą wystawione podczas pokazów specjalnych w przestrzeni Greenhaus (outdoor_ispo) oraz SkiLift (ski_ispo). Najnowsze technologie stasowane w odzieży sportowej będzie można podziwiać w hali B1. Poza tym w hali B4 zobaczymy m.in. wioskę piłkarską oraz ciekawostki ze świata biegania.

Dla uczczenia 40. urodzin ispo wstęp dla zwiedzających na wszystkie 4 dni targów kosztuje 40 euro (bilety są dostępne w centrum wystawowym). Więcej informacji na temat specjalnych ofert biletowych na stronie: www.ispo.com 

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0