VF Corporation rośnie na outdoorze

VF Corporation, jedna z
największych globalnych korporacji zajmujących się branżą odzieżową,
opublikowała wyniki za czwarty kwartał 2009 rok. Jej flagowa marka
outdoorowa The North Face odnotowała znaczące wzrosty.

VF Corporation, logoPrzychody korporacji w czwartym kwartale 2009 roku wyniosły 1,915 mld $ i były nieznacznie wyższe od ubiegłorocznych. Lokomotywą wzrostu były marki grupy „Outdoor & Action Sports", gdzie liderem jest The North Face.

Cała grupa „Outdoor & Action Sports" urosła w czwartym kwartale 2009 o 8%. Przychody The North Face były większe o 7%, a najszybszymi wzrostami (+14%) może poszczycić się Vans.

Wzrosty „Outdoor & Action Sports" zawdzięcza m.in. rewelacyjnym wynikom na rynkach azjatyckich oraz sukcesem sprzedaży „direct-to-consumer" – wzrost o 21% w tym kanale sprzedaży.

"Nasze wyniki świadczą o sile i odporności modelu biznesowego VF oraz skuteczności dywersyfikacji marek w naszym port folio" – mówi Eric C. Wiseman, prezes VF. – "Rozważne inwestycje, kontrola kosztów oraz właściwe zarządzanie zasobami przyniosły nam świetne wyniki, pomimo kryzysu. W tym roku chcemy podtrzymać wzrost poprzez inwestycje w nasze najszybciej rosnące marki."

Wywiad Erica C. Wisemana dla CNBC:

W skład VF Corporation wchodzą m.in. takie marki jak: Wrangler, Lee, Vans, JanSport, Nautica.

Źródło: VF Corporation

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0