Barometr rynku – marzec 2010 na plusie

W marcu przychody outdoorowych sprzedawców utrzymały się, w stosunku do ubiegłego roku, dość mocno nad kreską. Odnotowaliśmy w sklepach średnio 8-procentowy wzrost sprzedaży.

Barometr rynku - marzec 2010Barometr rynku – marzec 2010

Jednak trzeba zauważyć istotny w stosunku do lutego spadek a co za tym idzie korektę wzrostowej tendencji z ostatnich trzech miesięcy. Wygląda na to, że dała o sobie znać kończąca się zima i przejście ze sprzedaży kolekcji zimowych na wiosenne i letnie.

Wzrost sprzedaży liczony rok do roku w jakimś sensie pokrywa się ogłoszonymi w marcu wynikami wskazującymi na dalszą
istotną poprawę klimatu konsumenckiego w Polsce. Jednak sygnały dopływające ze sklepów są mocno zróżnicowane i utrudniają optymistyczne podsumowanie, wskazując że outdoorowa wiosna będzie wymagającym okresem dla sprzedawców.

Nasz barometr obejmuje wyniki sprzedaży z 16 sklepów:

 

Starsze artykuły

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0