HomeRynek outdoor

Ispo 2011 – wszystko wskazuje, że będą to rekordowe targi

Hale o powierzchni ponad 100 tys. m2 są w całości wynajęte. Na ispo 2011 można spodziewać się wszystkich „wielkich” z branży outdoorowej.

 

W dniach 6-9 luty 2011 ispo będzie otwierać swe podwoje już po raz siedemdziesiąty pierwszy, po raz kolejny potwierdzając swoją pozycję głównego kreatora międzynarodowej sieci kontaktów biznesowych w branży sportowej. W stosunku do ubiegłorocznej imprezy, powierzchnia wystawowa netto powiększyła się aż o blisko 12%, a z ponad 100 tys. m2 powierzchni już zarezerwowanej, ispo 11 zajmie całą przestrzeń wystawową w New Munich Trade Fair Center.

Ale nie tylko powierzchnia wystawowa bije minione rekordy, bowiem także liczba wystawców wygląda obiecująco i może przekroczyć ubiegłoroczne wyniki. Już około 2 tys. wystawców zarejestrowało się na ispo, pośród nich znajdują się wszystkie wielkie marki reprezentujące różne segmenty branży.

Outdoor_ispo, wciąż największa część społeczności ispo, będzie gościć m.in. marki takie jak The North Face, Jack Wolfskin, Mammut, Arc ́teryx, Black Diamond, Bergans, Columbia, Fjallraven, Haglofs, Lowa, Marmot, Meindl, Norrona, Patagonia, a także Salewa i Schoffel.

Ski_ispo szczyci się obecnością największych marek sektora narciarskiego: Atomic, Blizzard, Dynafit, Dynastar, Head, Elan, Fischer, K2, Marker, Nordica, Rossignol, Salomon, Tecnica i Volkl.

Natomiast segment snowboardowy będzie reprezentowany m.in. przez: Burton, Armada, Chiemsee, DC, Nitro, Scott, Oakley, O’Neill, Vans oraz Volcom.

Z kolei producenci tacy jak Casall, Garmin, Kettler, Mizuno, Polar, Reebok Fitness zgłosili, wraz z innymi markami, swój udział w performance_ispo. Colmar, Falke, Halti, Luhta, Odlo, Skins, Spyder, Phenix i Ziener przedstawią swoje kolekcje podczas sportstyle_ispo. Ispovision zaś będzie gościć takie marki jak Bogner Fire + Ice, Kjus, Postcard, Peak Performance, Napapijri, Toni Sailer Sport, raz Sportalm.

Z łatwością można dostrzec powody, dla których ispo jest wydarzeniem o tak mocnej pozycji. Ispo oferuje dokładny i miarodajny, łatwy w orientacji i umieszczony pod jednym dachem przegląd najnowszego sprzętu sportowego. Ispo jest także wielosegmentową imprezą targową, oferującą mnóstwo możliwości dla działań synergicznie łączących sąsiednie branże. Stanowi także doskonałą platformę, dzięki której można odkryć nowe możliwości sprzedaży krzyżowej, czy dopasować się do nowych potencjalnych rynków i przełomowych kanałów dystrybucyjnych.

To jednak nie wszystko. Także budowa sieci kontaktów i ogólna wymiana informacji znajdują się pośród listy głównych celów osób odwiedzających ispo, czyniąc z tej imprezy wydarzenie społeczne, ukierunkowane na tworzenie sieci znajomości wśród środowiska przedstawicieli outdoorowego biznesu.

Informacyjna i społeczna strona programu ispo pozostawia mnóstwo czasu na swobodne nawiązywanie kontaktów. W 2011 roku szczyt snow, ice & rock organizowany przez Marmot raz jeszcze skupi się na kwestiach zrównoważonego rozwoju, bezpieczeństwa oraz na najnowszych osiągnięciach segmentu narciarskiego. Panel ispo shop summit dostarczy fachowych informacji i porad na tematy takie jak: „Straty w dochodach spowodowane przez eBay i spółkę”, „Profesjonalne użycie Facebook’a i Twitter’a” oraz „Sklepy jako miejsca spotkań dla nowego pokolenia snowboardowców”.

Galeria BestAger dostarczy profesjonalnie spreparowanych informacji na wszystkie tematy jakie interesują bardziej dojrzałych klientów.

Na koniec, należy wspomnieć o nagrodzie ispo BrandNew obchodzącej specjalną rocznicę; tym razem jest to już dwudziesta edycja tej największej nagrody biznesowego środowiska sportowego, przyznawanej nowym, wchodzącym na rynek markom. Zwycięzcy i finaliści edycji 2011 będą prezentowani w BrandNew Village w hali wystawowej C2.

Więcej informacji o ispo 11 jest dostępnych na stronie www.ispo.com.

Źrodło: Messe München GmbH

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0