HomeRynek outdoor

Nowe sklepy Jack Wolfskin – w Paryżu i Londynie

W listopadzie br. otwarte zostały dwa nowe sklepy Jack Wolfskin – pierwszy sklep firmowy w Paryżu i trzeci w Londynie.

Jack Wolfskin, logo

Paryż

Otwarcie pierwszego francuskiego sklepu Jack Wolfskin w Paryżu 25 listopada podkreśla europejską strategię ekspansji firmy: zarówno wnikanie w trzeci największy europejski rynek outdoorowy, jak i francuski debiut spółki to kolejne ważne kroki w kierunku znacznego rozszerzania pozycji lidera rynku.

Jack Wolfskin planuje otworzyć sklepy firmowe w co najmniej sześciu kolejnych miejscach we Francji w ciągu najbliższych trzech lat, koncentrując się w szczególności na regionach alpejskich. Równolegle do sklepów firmowych spółka będzie także dążyć do stworzenia wysokiej jakości sieci dealerów.

Jack Wolfskin, sklep w ParyżuJack Wolfskin, sklep w Paryżu (fot. Jack Wolfskin GmbH & KGaA, Idstein i. Ts)

„Paryż to największe miasto we Francji, które pozwala nam prezentować nasze produkty szerokiemu gronu odbiorców” – mówi Manfred Hell, dyrektor generalny i współwłaściciel Jack Wolfskin GmbH & Co KGaA – „Otwierając sklep w stolicy Francji, mamy nadzieję zaakcentować, jak bardzo poważnie traktujemy nasze przyszłe ambicje rozwoju na rynku francuskim. Ogólnie rzecz biorąc, takie samo podejście aktualnie podejmujemy w krajach takich jak Wielka Brytania”.

W segmencie outdoor, Francja jest trzecim co do wielkości rynkiem w Europie po Niemczech i Wielkiej Brytanii. Celem firmy Jack Wolfskin jest znalezienie się wśród trzech najlepiej sprzedających się marek w 2015 roku.

Francja jest jednocześnie dziesiątym krajem europejskim, w którym Jack Wolfskin otworzył sklep firmowy. Paryski sklep o powierzchni około 220 m2 znajduje się w doskonałej lokalizacji, 91 Rue de Rivoli, w pobliżu słynnego na całym świecie muzeum Luwr. Godziny otwarcia: od poniedziałku do soboty od 10 do 19.

Londyn

Natomiast 30 listopada Jack Wolfskin celebrował otwarcie swojego trzeciego sklepu w Londynie.

W ciągu ostatnich kilku miesięcy Jack Wolfskin otworzył dwa nowe sklepy w pierwszorzędnych obszarach handlowych w Westfield i Covent Garden, zwiastując rozpoczęcie realizacji strategii ekspansji w Europie ogłoszonej na początku roku. Nowy sklep znajduje się na słynnej ulicy handlowej Regent Street (nr 179 – 183), w Londynie.

Jack Wolfskin, sklep w LondynieJack Wolfskin, sklep w Londynie (fot. Jack Wolfskin GmbH & KGaA, Idstein i. TS)

„Naszym celem jest znaczne rozszerzenie naszej pozycji jako lidera w Europie” – wyjaśnia Manfred Hell, dyrektor generalny i współwłaściciel Jack Wolfskin GmbH & Co KGaA, w odniesieniu do planów ekspansji marki – „W ciągu najbliższych pięciu lat będziemy świadkami wielokrotnych skoków we wzroście obrotów w Wielkiej Brytanii, Francji i Włoszech oraz w szczególności dalszego rozwoju naszej pozycji na rynkach outdoorowych Europy Wschodniej”.

Obok Niemiec i Francji, Wielka Brytania jest jednym z najważniejszych Europejskich rynków outdoorowych. W uzupełnieniu do trzech markowych sklepów w Londynie i kolejnej lokalizacji w Grasmere (Lake District), produkty Jack Wolfskin są dostępne w około 100 różnych punktach sprzedaży w specjalistycznych sklepach detalicznych w Wielkiej Brytanii.

Sklep firmowy Jack Wolfskin na Regent Street zajmuje powierzchnię 400 m2 na dwóch piętrach. Oferuje szeroki wybór produktów z trzech grup asortymentowych: odzieży, obuwia i sprzętu. Sklep otwarty jest od poniedziałku do piątku od 10 do 20, w soboty od 9 do 20, a w niedziele od 12 do 18.

źródło: FAM

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0