W listopadzie br. otwarte zostały dwa nowe sklepy Jack Wolfskin – pierwszy sklep firmowy w Paryżu i trzeci w Londynie.
• Paryż
Otwarcie pierwszego francuskiego sklepu Jack Wolfskin w Paryżu 25 listopada podkreśla europejską strategię ekspansji firmy: zarówno wnikanie w trzeci największy europejski rynek outdoorowy, jak i francuski debiut spółki to kolejne ważne kroki w kierunku znacznego rozszerzania pozycji lidera rynku.
Jack Wolfskin planuje otworzyć sklepy firmowe w co najmniej sześciu kolejnych miejscach we Francji w ciągu najbliższych trzech lat, koncentrując się w szczególności na regionach alpejskich. Równolegle do sklepów firmowych spółka będzie także dążyć do stworzenia wysokiej jakości sieci dealerów.
„Paryż to największe miasto we Francji, które pozwala nam prezentować nasze produkty szerokiemu gronu odbiorców” – mówi Manfred Hell, dyrektor generalny i współwłaściciel Jack Wolfskin GmbH & Co KGaA – „Otwierając sklep w stolicy Francji, mamy nadzieję zaakcentować, jak bardzo poważnie traktujemy nasze przyszłe ambicje rozwoju na rynku francuskim. Ogólnie rzecz biorąc, takie samo podejście aktualnie podejmujemy w krajach takich jak Wielka Brytania”.
W segmencie outdoor, Francja jest trzecim co do wielkości rynkiem w Europie po Niemczech i Wielkiej Brytanii. Celem firmy Jack Wolfskin jest znalezienie się wśród trzech najlepiej sprzedających się marek w 2015 roku.
Francja jest jednocześnie dziesiątym krajem europejskim, w którym Jack Wolfskin otworzył sklep firmowy. Paryski sklep o powierzchni około 220 m2 znajduje się w doskonałej lokalizacji, 91 Rue de Rivoli, w pobliżu słynnego na całym świecie muzeum Luwr. Godziny otwarcia: od poniedziałku do soboty od 10 do 19.
• Londyn
Natomiast 30 listopada Jack Wolfskin celebrował otwarcie swojego trzeciego sklepu w Londynie.
W ciągu ostatnich kilku miesięcy Jack Wolfskin otworzył dwa nowe sklepy w pierwszorzędnych obszarach handlowych w Westfield i Covent Garden, zwiastując rozpoczęcie realizacji strategii ekspansji w Europie ogłoszonej na początku roku. Nowy sklep znajduje się na słynnej ulicy handlowej Regent Street (nr 179 – 183), w Londynie.
„Naszym celem jest znaczne rozszerzenie naszej pozycji jako lidera w Europie” – wyjaśnia Manfred Hell, dyrektor generalny i współwłaściciel Jack Wolfskin GmbH & Co KGaA, w odniesieniu do planów ekspansji marki – „W ciągu najbliższych pięciu lat będziemy świadkami wielokrotnych skoków we wzroście obrotów w Wielkiej Brytanii, Francji i Włoszech oraz w szczególności dalszego rozwoju naszej pozycji na rynkach outdoorowych Europy Wschodniej”.
Obok Niemiec i Francji, Wielka Brytania jest jednym z najważniejszych Europejskich rynków outdoorowych. W uzupełnieniu do trzech markowych sklepów w Londynie i kolejnej lokalizacji w Grasmere (Lake District), produkty Jack Wolfskin są dostępne w około 100 różnych punktach sprzedaży w specjalistycznych sklepach detalicznych w Wielkiej Brytanii.
Sklep firmowy Jack Wolfskin na Regent Street zajmuje powierzchnię 400 m2 na dwóch piętrach. Oferuje szeroki wybór produktów z trzech grup asortymentowych: odzieży, obuwia i sprzętu. Sklep otwarty jest od poniedziałku do piątku od 10 do 20, w soboty od 9 do 20, a w niedziele od 12 do 18.
źródło: FAM
KOMENTARZE