HomeRynek outdoor

Leo Houlding przedłuża swój kontrakt z marką Berghaus na kolejne pięć lat

Wspinacz Leo Houlding podpisał kolejny kontrakt z marką Berghaus, przedłużający dotychczasową trzynastoletnią współpracę. Oznacza to, że Leo przez kolejne pięć lat będzie reprezentował i wspierał markę Berghaus na arenie międzynarodowej. Będzie odgrywał znaczącą rolę w rozwoju innowacyjnych produktów dla marki, a następnie w ich testowaniu podczas licznych wypraw i ekspedycji.

Leo Houlding, jako jeden z czołowych wspinaczy na świecie, swoją współpracę z Berghaus rozpoczął w wieku 17 lat. Zaraz po Sir Chrisie Boningtonie, Leo najdłużej współpracuje i współtworzy markę Berghaus. Jego popularność w ciągu ostatnich lat ciągle rośnie, głównie dzięki spektakularnym ekspedycjom, z których część zaowocowała powstaniem licznie nagradzanych filmów.

Leo Houlding podpisuje kontrakt (fot. Berghaus)Leo Houlding podpisuje kontrakt (fot. Berghaus)

W 2009 roku Leo rozpoczął swoję pracę nad projektem Asgard, a jego rola dla produktów marki Berghaus znacznie wzrosła. Podczas wspinaczki na Mount Asgard (wyspa Baffina) Leo testował prototypy innowacyjnych produktów z nowej kolekcji MtnHaus. Rezultatem jest nowa kurtka Mount Asgard Smock – obecnie flagowy model kolekcji Berghaus. Zgodnie z warunkami nowego kontraktu Leo będzie brał udział w projektowaniu, rozwoju oraz testach najbardziej zaawansowanych technicznie produktów. 

Z marką Berghaus związany jestem przez połowę mojego życia. Zawsze byłem wdzięczny za wsparcie, jakie otrzymywałem, zarówno podczas dobrych, jak i tych złych chwil. Jestem zachwycony, że podpisaliśmy nowy, długoterminowy kontrakt. Pozwala mi to kontynuować to, co do mnie należy z poczuciem bezpieczeństwa. Taka forma współpracy daje mi także możliwość wpływania na rozwój nowych, lepszych produktów dla mnie i dla moich znajomych wspinaczy – mówi Leo Houlding o współpracy z Berghaus.

Leo przez wiele lat był ważnym i dynamicznie rozwijającym sie członkiem Berghaus teamu. Nazywanie naszej relacji umową sponsorską jest dość nieadekwatne. Podobnie jak Sir Chris Bonington oraz inni atleci, Leo ma znaczący wkład na rozwój całego biznesu. Jego konstruktywne uwagi, dotyczące całego procesu produkcyjnego, wpływają pozytywnie na produkt końcowy, szczególnie dla całego zespołu MtnHaus. Poza tym, Leo dostarcza nam niesamowitych historii, popartych zdjęciami ukazującymi markę Berghaus w jej najlepszym, najbardziej ekstremalnym wydaniu. To fantastyczna wiadomość, że przedłużyliśmy współpracę z Leo, co pozwoli na kształtowanie marki Berghaus na światowym poziomie – dodaje Richard Cotter, prezes marki Berghaus.

Źródło: Berghaus

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0