Berghaus mobilizuje siły na rynku niemieckim

Berghaus zwiększa swoje zaangażowanie na rynku niemieckim. Po restrukturyzacji globalnej działalności biznesowej na początku roku, teraz firma otworzyła swoje biuro regionalne EMEA oraz showroom w Monachium.

Aby spełnić wysokie ambicje sprzedażowe marki oraz wdrożyć strategię „bliżej klienta”, firma wzmocniła również w Niemczech i Austrii swoją siłę sprzedażową, powołując nowe agencje w obu krajach.

Biuro regionalne Berghaus EMEA położone jest w Muenchner Order Center (MOC). Nowo powołany zespół będzie odpowiedzialny za sprzedaż, marketing oraz obsługę klienta w całej Europie. Biuro EMEA będzie prowadzone przez dyrektora handlowego Simona Roberts’a i managera europejskiej linii produktowej – Sebastiena Willefert’a.

Nowy salon marki Berghaus w Monachium zajmuje 200 metrów kwadratowych. Showroom prezentuje pełną kolekcję marki: Extrem, Mountain, Trail Sports, obuwie, a także sprzęt i dodatki. Salon mieści się w pokoju A124 w MOC.

Showroom marki Berghaus w Monachium (fot. fibre2fashion.com)Showroom marki Berghaus w Monachium (fot. fibre2fashion.com)

Richard Leedham, wiceprezes Berghaus EMEA, komentuje:

W ostatnich latach Berghaus czyni duże postępy w całej Europie, ale dopiero te znaczące inwestycje w infrastrukturę i ludzi pozwolą nam na podjęcie kolejnych, kluczowych kroków w naszym rozwoju w kierunku stania się jedną z wiodących marek outdoorowych na świecie. Biorąc pod uwagę znaczenie Niemiec na rynku outdoorowym, Monachium jest doskonałą lokalizacją dla naszego biura EMEA oraz salonu marki. Mamy silny zespół, który będzie stanowił istotne wsparcie dla naszej szybko rosnącej siły sprzedażowej w Niemczech, Austrii, jak i poza nimi.

Właścicielem marki Berghaus jest Pentland Group.

Źródło: fibre2fashion.com

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0