HomeRynek outdoor

Tatonka „Dostawcą Roku” sieci Globetrotter

Tatonka wygrała w głosowaniu na „Dostawcę Roku” 2010/2011 prowadzonym przez największą w Niemczech sieć sklepów turystycznych Globetrotter. Thomas Lipke i Andreas Bartman dyrektorzy Globetrottera osobiście wręczyli wyróżnienie dyrektorowi Tatonki Andreasowi Schechingerowi, podczas targów Outdoor Show 2011.

Tatonka dostawcą roku sklepów GlobetrotterTatonka dostawcą roku sklepów Globetrotter – Thomas Lipke, Andreas Schechinger, Andreas Bartman

Każdego roku Globetrotter wybiera najlepszego dostawcę z listy 100 największych firm, z którymi współpracuje. Minimalne wymagania aby pojawić się na tej liście to: 500 000 Euro rocznego obrotu na danej marce, 2 lata historii i minimum 10 produktów w asortymencie. Zwycięzca jest wybierany przez jury składające się z 60 osób. Są to pracownicy magazynów, logistycy, sprzedawcy i kadra zarządzająca.

Ważne kryteria wyboru najlepszego dostawcy to: zysk na sprzedaży, serwis posprzedażowy, realizacja przed zamówień, obsługa zamówień bieżących, możliwości logistyczne i magazynowe, terminowość dostaw, szkolenia pracowników i marketing marki.

Poprzednimi zwycięzcami byli:

  • 2007: Deuter Sport GmbH& Co. KG
  • 2008: Ortlieb Sportartikel GmbH
  • 2009: Bergans Outdoor GmbH
  • 2010: Tatonka GmbH

Fragment artykułu w wewnętrznej gazecie Globetrotter:

Dostawca silny jak bizon

Globetrotter pracuje z 700 dostawcami, również z Tatonką obecnie ocenianą jako numer jeden.

Kiedy Globetrotter jest w stanie prowadzić ciągłą sprzedaż produktów we wszystkich rozmiarach i kolorach, szybko obsługiwać reklamacje a współpraca z dostawcą to czysta przyjemność, wtedy zazwyczaj przekłada się to na sprzedaż marki. Aby uzmysłowić wszystkim tę relację Globetrotter stworzył wyróżnienie Dostawca Roku. 60 ludzi co roku wybiera najlepszego dostawcę z ponad 700 firm, z którymi ta sieć współpracuje. Sezon 2010/11 przyniósł nagrodę Tatonce, bawarskiej marce z bizonem w logo. Thomas Lipke i Andreas Bartman, dyrektorzy Globetrottera, osobiście wręczyli wyróżnienie dyrektorowi Tatonki Andreasowi Schechingerowi, podczas targów Outdoor Show 2011. Co ciekawe, jako młody człowiek Schechinger uczył się handlu od podstaw jako praktykant w Globetrotterze.

Może w przyszłości polskie sklepy pomyślą nad wyróżnieniem dla swoich najlepszych dostawców?

Jakub Rymowicz

HBMM

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0