HomeRynek outdoor

Icebreaker wkracza na rynek myśliwsko-wędkarski

Icebreaker rozwija swoją markę RedRam na rynku myśliwskim i wędkarskim. Nad wzmocnieniem marki ma pracować Darren Glassman, który został mianowany managerem generalnym RedRam.

RedRam została utworzona przez Icebreakera w 2010 roku jako marka odzieży z wełny merino do codziennej aktywności. 

Glassman jest odpowiedzialny za zarządzanie i wzrost marki RedRam oraz bezpośredni nadzór nad produkcją, sprzedażą i marketingiem na rynkach na świecie.

Uważamy, że RedRam ma ogromny potencjał w segmencie rynku myśliwskiego, wędkarskiego a także sportowego, a Darren jest idealnym ewangelistą – mówi Tony Balfour, General Manager – Markets w Icebreaker.

Glassman dołączył do Icebreakera w 2008 roku, kiedy został dyrektorem generalnym do spraw skarpet i dodatków.

Skarpety i akcesoria często stanowią punkt wejścia dla konsumentów marki Icebreaker – mówi Glassman. – Podobnie marka RedRam, która jest sprzedawana na rynku myśliwskim, wędkarskim i sportowym, jest zazwyczaj pierwszym doświadczeniem z wełną merynosów dla naszego docelowego konsumenta. 

Jak przyznaje Glassman, RedRam jest wielką szansą dla Icebreakera, bo właśnie dzięki niemu może zdobyć nową grupę aktywnych konsumentów, która żyje, pracuje i bawi się w środowisku, w którym można docenić właściwości wełny merino.

Marka RedRam oferuje szeroki asortyment bielizny wykonanej z wełny merino: koszulki z długim i krótkim rękawem, podkoszulki, kalesony i bokserki. Atutem RedRam jest atrakcyjny stosunek jakości do ceny (ceny wahają się od 29.99 do 57.99 dolarów).

Więcej o RedRam można przeczytać na stronie marki.

Źródło: snewsnet.com

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0