HomeRynek outdoor

Start Polygiene na polskim rynku – krótka rozmowa z Arkadiuszem Majewskim

Firma Red Bird z Łodzi od października jest dystrybutorem na Polskę technologii i produktów Polygiene. Pierwszy sukces w ramach debiutu już ma za sobą – na zakończonych w niedzielę kieleckich targach Bike-Expo Polygiene Spray-On otrzymał wyróżnienie w kategorii Technologia.

4outdoor.pl: Czym charakteryzuje się Polygine?

Arkadiusz Majewski (Red Bird): Polygiene to przede wszystkim technologia, o ogromnym zasięgu. Jest obecna na wszystkich rynkach i korzystają z niej największe marki. To tak jak dla producenta kurtek wybór membrany między Gore a eVent, czy dla butów decyzja o wykorzystaniu Vibram.

Polygiene to także produkty detaliczne, jednak traktowane są one bardziej jako drobny dodatek i tak naprawdę nie na tym opiera się model biznesowy firmy Polygiene, a także nasz, jako dystrybutora. Choć oczywiście produkty detaliczne (a są tylko dwa: Spray-On i Wash-In) znajdą zastosowanie w sklepach i to każdego rodzaju.

Jakie możliwości Polygiene otwiera przed polskimi producentami outdoorowej odzieży?

Technologia ta daje szansę polskim producentom na konkurowanie na równi z zagranicznymi markami zarówno tu w Polsce, jak i na rynkach obcych. Przecież konkurencja wali do Polski drzwiami i oknami, a my mamy raptem kilka własnych marek. A u drzwi stoi już Patagonia i Schoeffel. Trzeba więc działać.

W jaki sposób skorzysta klient, który zakupi Polygiene w wydaniu produktu detalicznego?

Polygiene można potraktować buty wspinaczkowe, kaski, rękawiczki, odzież termoaktywną, T-shirty, bieliznę. Znajdzie także zastosowanie wśród produktów w sklepie rowerowym, myśliwskim, wspinaczkowym, narciarskim, wypożyczalni sprzętu sportowego. Naprawdę wszędzie. Do tego Polygiene można zastosować na „cywilne” ciuchy: koszule do pracy, skarpetki, podkoszulek i mieć olbrzymi komfort.

Jak wygląda Wasza współpraca z pierwszymi klientami?

Nasza strategia opiera się sprzedaży technologii i pokazaniu jaką olbrzymią wartość otrzymuje klient ostateczny, i jak dołączyć do pierwszej ligi marek.

W tym momencie dopiero rozpoczynamy, jednak myślę, że ze współpracą nie będzie problemu. Natomiast wdrożenie produktu detalicznego do sprzedaży to chwila, dzięki naszej platformie hurtowej online (www.redi.pl).

A produkty te pozwalają idealnie na tzw. upsale czyli sprzedaż dodatkową (odwołuję się do cyklu szkoleń swojego autorstwa, który publikuję w magazynie 4outdoor.pl). Do każdej pary butów, bielizny, koszulki, skarpet, kasków można zaproponować Polygiene.

Do tego zainteresowanie Polygiene nie musi dotyczyć tylko branży turystycznej. Polygiene można zastosować także na twarde powierzchnie, dodawać do farb, lakierów, wykańczać podłogi w szpitalach, etc. Dlatego zapraszam do kontaktu wszystkich, którzy potencjalnie są zainteresowani produktem lub technologią Polygiene.

Dziękujemy za rozmowę i życzymy powodzenia.

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0