Barometr rynku – luty w górę

Wszystko wskazuje na to, że w lutym nieco radośniejsze nastroje zapanowały w outdoorowych sklepach. Po wielu miesiącach spadków wyniki wreszcie na plusie.

Koniec zimy przyniósł znaczne obniżenie temperatur i obfite opady śniegu, co wyraźnie przełożyło się na poprawę wyników sprzedaży w sklepach outdoorowych. Kolejny raz potwierdza to tylko, jak ogromne znaczenie dla branży ma pogoda. 

Barometr rynku - luty 2012Barometr rynku – luty 2012

Nie tylko biorące w naszym barometrze sklepy zakończyły luty z lepszymi wynikami niż w ubiegłym roku, ale także INTERSPORT odnotował wyższą o 15,8% sprzedaż w stosunku do analogicznego okresu 2011 roku. Również GUS ogłosił w lutym wzrost sprzedaży detalicznej o 13,7 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2011.

Miejmy nadzieję, że trend się utrzyma, a wiosenna aura przyniesie znaczną poprawę w wynikach sprzedaży sklepów outdoorowych. 

Nasz barometr obejmuje wyniki sprzedaży z 17 sklepów: 

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0