The North Face® EMEA wzmacnia kadrę kierowniczą

Oliver Lang został nowym wiceprezesem ds. produktów marki The North Face®, wiodącego producenta odzieży, obuwia i sprzętu outdoorowego. 

Ze swoim ogromnym doświadczeniem w dziedzinie produktów i sprzedaży, Oliver odegra kluczową rolę w identyfikacji potrzeb naszych konsumentów. Wyjście naprzeciw ich oczekiwaniom, poszukiwanie nowoczesnych rozwiązań oraz dążenie do zachowania najwyższej jakości z pewnością pozwolą mu poprowadzić markę drogą sukcesu – powiedział Timo Schmidt – Eisenhart, VP/General Manager The North Face® EMEA.

Oliver Lang, nowy wiceprezes ds. produktów marki The North Face®Oliver Lang, nowy wiceprezes ds. produktów marki The North Face®

Zanim Lang rozpoczął pracę w siedzibie głównej VF International w szwajcarskim Lugano przez 11 lat był odpowiedzialny za rozwój strategicznych marek i e-biznesu w IIC – Intersport. Zdobywał także doświadczenie na kluczowych stanowiskach w Karstadt Sports.

Po 12 latach pracy w największej sieci sklepów sportowych w Niemczech i kolejnych 11 w szeregach największego dystrybutora na rynku sportowym na świecie, bardzo się cieszę z nowego wyzwania w jakim jest uczynienie The North Face® wiodącą marką we wszystkich kategoriach – powiedział Lang. 

Zatrudnienie Olivera Langa to kolejne posunięcie wzmacniające kadrę kierowniczą The North Face® EMEA. Dla przypomnienia, na początku tego roku Eric Pansier awansował na stanowisko wiceprezesa ds. marketingu The North Face® EMEA, a Arne Arens na stanowisko wiceprezesa ds. sprzedaży The North Face® EMEA.

Pansier dołączył do The North Face® w 2008 roku po ponad 10 latach zarządzania markami, komunikacją i rozwojem produktu w Unilever. Arens z The North Face® związany jest od 2010 roku. Wcześniej przez 8 lat pracował w Nike Inc. gdzie przyłożył się do rekordowych wzrostów sprzedaży.

 Źródło: Snow PR

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0