HomeRynek outdoor

Organizatorzy Asia Outdoor 2012 liczą na kolejny sukces

Siódme targi Asia Outdoor otworzą swoje podwoje już 26 lipca 2012 roku. Na powierzchni 48 tys. metrów kwadratowych swoje produkty zaprezentuje 540 wystawców.Tegoroczna impreza jest większa względem ubiegłego roku, kiedy to wystawiły się 452 firmy, na powierzchni 42 tys. metrów kwadratowych.

Już po raz drugi Asia Outdoor odbędzie się w połączeniu z targami Asia Bike, podczas których zaprezentuje się 230 wystawców z branży rowerowej, na powierzchni 24 tys. metrów kwadratowych. Jak podkreślają organizatorzy, połączenie tych dwóch imprez to podwójne korzyści handlowe dla odwiedzających – w ramach jednego biletu mogą zobaczyć dwie wystawy.

Asia Outdoor (fot. Messe Friedrichshafen)Asia Outdoor (fot. Messe Friedrichshafen)

Organizatorzy, German Messe Ltd., Messe Friedrichshafen i Nanjing, oczekują w tym roku rekordowego wzrostu liczby wystawców do 40 tys. W ubiegłym roku na wystawie pojawiło się 31.137 gości.

Dzięki rozwojowym zamianom jesteśmy na najlepszej drodze aby stać się Numerem Trzy wśród outdoorowych targów na świecie – mówił przewodniczący targów, Knut Jaeger, podczas spotkania z burmistrzem Nanjing pod koniec maja tego roku. 

W 1996 roku, Asia Outdoor były pierwszymi prawdziwie międzynarodowymi targami w dawnym mieście cesarskim – Nanjing. Impreza nadal cieszy się wsparciem lokalnych polityków.

Z ośmioma milionami mieszkańców, Nanjing jest stolicą prowincji Jiangsu, która jest po Guangdong drugą pod względem wielkości eksportu prowincją w Chinach. Aby zapewnić wystarczającą ilość miejsca dla targów Asia Outdoor, władze Nanjing postanowiły do 2014 roku wybudować trzy nowe hale wystawowe. 

Asia Outdoor stały się największym branżowym zgromadzeniem w Chińskiej Republice Ludowej, w którym uczestniczą outdoorowi dilerzy nawet z najbardziej odległych prowincji w kraju. Jednocześnie coraz większa liczba wystawców i zwiedzających z Europy i Stanów Zjednoczonych odkrywa drogę do Nanjing pod koniec lipca.

Kto chce sprzedawać w Chinach, musi się tu zjawić – komentuje Klaus Wellmann, prezes zarządu Messe Friedrichshafen.

Na tegorocznych targach również pojawią się nowi, międzynarodowi wystawcy. Wśród debiutantów znajdą się m.in. Beal, Boreal, Black Diamond, Climbing Technology, Dolomite, Edelweiss, Mountain Smith, Sigg, Outdoor Research, Trangia, Vasque i Zeiss.

W 2012 roku targowy program został rozszerzony o nowe punkty, w tym forum dyskusyjne, pokazy mody, zawody wspinaczkowe oraz szkolenia dla pracowników sklepów i dystrybutorów. Wśród atrakcji znajdą się również kursy ze slackliningu i lodowa ściana do wspinania. 

Chiński rynek outdoorowy coraz większy

Długo oczekiwane nowe statystyki dotyczące outdoorowego rynku chińskiego są bardzo pozytywne. – Średni wzrost z 20 do 25 procent wydaje się już czymś normalnym – mówi Knut Jaeger.

Dokładne dane na ten temat zostaną przedstawione podczas zbliżających się targów OutDoor we Friedrichshafen. Konferencja poruszająca to zagadnienie odbędzie się trzeciego dnia targów, 14 lipca, o godzinie 14:00, w sali Szwajcaria. Podczas spotkania zostaną zaprezentowane wnioski z badań przeprowadzonych przez specjalistów z Nanjing University we współpracy z German Messe Ltd. Mowa będzie zarówno o zachowaniach konsumenckich na chińskim rynku outdoorowym, jak również o prawie własności intelektualnej w Chinach oraz o zarejestrowaniu firmy i znaku towarowego na terenie tego kraju. 

Siódma edycja tragów Azja Outdoor odbędzie się w dniach od 26 do 29 lipca. Więcej informacji na stronie: www.asian-outdoor.com.

Źródło: Messe Friedrichshafen

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0