HomeRynek outdoor

Firma Jack Wolfskin publikuje raport społeczny za rok 2011

Firma Jack Wolfskin publikuje już drugi raport społeczny dotyczący dostawców i oferuje w tym roku jeszcze głębszy wgląd w system audytu i ocenę osiągnięć dostawców. Obejmując audytem 100% swych dostawców i przeprowadzając 83 audyty w roku 2011, firma Jack Wolfskin ponownie zajmuje pozycję lidera wśród przedsiębiorstw członkowskich Fair Wear Foundation.

Już po raz drugi firma Jack Wolfskin przedstawia raport społeczny za rok 2011 dotyczący dostawców, w którym przejrzyście i konsekwentnie informuje o wynikach i celach zrównoważonego rozwoju społecznego w odniesieniu do dostawców.

Na rok 2011 dużo zaplanowaliśmy – i ponownie wiele osiągnęliśmy – oświadcza Christian Brandt, dyrektor ds. operacyjnych firmy Jack Wolfskin. Dalej podsumowuje: W roku 2011 udało nam się zwiększyć procentowy udział objętych audytem dostawców do 100%, tak jak planowaliśmy.

Dzięki dużej liczbie audytów – 83 – w roku 2011 oraz poprzez ciągłe działania kwalifikacyjne i ścisłą współpracę z producentami podczas wdrażania planów naprawczych, udało się nam podtrzymać lub poprawić wydajność prawie trzech czwartych producentów. Christian Brandt: U 27% naszych dostawców udało nam się poprawić warunki produkcji, u 66% utrzymać, a tylko u 7% warunki się pogorszyły.

W ramach kontroli Brand Performance Checks, fundacja Fair Wear Foundation corocznie ocenia system zarządzania pod kątem wymogów wielopodmiotowej inicjatywy.

Oto co Fair Wear Foundation sądzi o wynikach firmy Jack Wolfskin: Przedsiębiorstwo spełnia wszelkie wymogi, jakie fundacja Fair Wear Foundation stawia przed przedsiębiorstwami członkowskimi, a nawet znacznie je przekracza”. Dalej wyjaśnia: „Firma Jack Wolfskin opracowała bardzo systematyczną i zorganizowaną strukturę monitoringu dostawców, dzięki czemu w roku 2011 udało się włączyć do procesu audytowego wszystkie zakłady produkcyjne.

Zarówno raport społeczny dotyczący dostawców, jak i kontrola Brand Performance Check, przeprowadzana przez fundację Fair Wear Foundation są powszechnie dostępne na stronach internetowych firmy Jack Wolfskin oraz fundacji Fair Wear Foundation.

Informacje o fundacji Fair Wear Foundation:

Fair Wear Foundation (FWF) to niezależna organizacja non-profit, która we współpracy z przedsiębiorstwami i fabrykami pragnie poprawić warunki pracy pracowników w przemyśle tekstylnym i odzieżowym. Ponad 80 firm członkowskich reprezentuje około 120 marek w siedmiu europejskich krajach. Zakłady produkcyjne tych firm znajdują się w 15 krajach Azji, Europy i Afryki.

Więcej informacji:

koers@fairwear.nl

www.fairwear.org

Źródło: Jack Wolfskin

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0