Jeszcze tylko tydzień można aplikować do konkursu ISPO BrandNew

Nie wystarczy mieć innowacyjny produkt i głowę pełną pomysłów. Aby młode marki mogły ugruntować swoją pozycję na międzynarodowym rynku, muszą najpierw zostać na nim zaprezentowane. Konkurs ISPO BrandNew jest ku temu doskonałą okazją.

Na targach ISPO Munich 2013 jury kolejny raz spośród blisko 300 aplikacji, pochodzących z 25 krajów, wybierze najlepsze marki startujące na runku dóbr sportowych. Termin nadsyłania aplikacji mija już niebawem – młode firmy mają czas jednie do 1 listopada 2012 roku.

Organizatorzy ISPO BRANDNEW postawili sobie ambitne cele. Jak wyjaśnia Markus Hefter, Exhibition Group Director ISPO: Chcemy uprościć innowacyjnym startupom dostęp do międzynarodowego rynku, zapewniając im długoterminowe wsparcie. Ten konkurs to coś więcej niż kilka minut pokazywania trofeum przed kamerą.

W oparciu o te założenia, nagroda ISPO BRANDNEW przyczyniła się do sukcesu wielu młodych firm, począwszy już od pierwszej edycji konkursu w 2000 roku. Wśród zwycięzców ISPO BRANDNEW znajdują się uznane teraz marki, takie jak: Crocs, GoPro, Maloja, Nixon, POC, Skins czy ON Running. 

ISPO BrandNew Village (fot. ISPO Munich)ISPO BrandNew Village (fot. ISPO Munich)

Wręczenie nagród ISPO BrandNew  (fot. ISPO Munich)Wręczenie nagród ISPO BrandNew (fot. ISPO Munich)

ISPO BrandNew Village, gdzie prezentowane są najlepsze z firm wkraczających na rynek, ma ponad 1500 metrów kwadratowych. Na tej przestrzeni wystawi się 40 finalistów i 8 zwycięzców. – ISPO BranNew Village jest na szczycie naszej listy miejsc do dowiedzenia podczas targów – mówi Stefan Herzog z SportScheck.

Targi ISPO Munich zapewniają idealne warunki dla rozegrania konkursu. Na wystawie pojawi się blisko 80 tys. profesjonalistów z branży sportowej i 2500 dziennikarzy z całego świata. Ponad 2300 wystawców z 51 krajów zaprezentuje swoje najnowsze produkty na 185 000 metrów kwadratowych. To wszystko czyni z ISPO Munich jedne z największych targów branży sportowej na świecie.

Jednocześnie finaliści i zwycięzcy konkursu będą promowani już na długo przed samymi targami. Informacje o ich produktach wysyłane są do prasy, a także publikowane w specjalnym wydaniu ISPO BrandNew Magazine. Marki otrzymują także miejsce na stronie www.ispo.com/brandnew. Ponadto zwycięskie startupy mogą skorzystać z profesjonalnej sesji zdjęciowej oraz zaprezentować się międzynarodowej prasie.

Nagrody Ispo BrandNew Awards prezentowane są w siedmiu kategoriach. Jury złożone z byłych uczestników konkursu oraz specjalistów z branży wybierze także głównego zwycięzcę konkursu. 

Innowacyjny produkt jest dobry, ale tym co liczy się całościowo to: marka, koncepcja, produkt oraz potencjał rynkowy – mówi Hefter. Uczestnicy konkursu muszą więc spełnić trzy kryteria: marka musi mieć innowacyjny produkt lub koncepcję, nigdy wcześniej nie powinna być zarejestrowana jako wystawca na tragach ISPO Munich oraz nie może jako firma istnieć dłużej niż cztery lata.

Aplikacje do ISPO BrandNew Award należy składać na tutaj.

Źródło: ISPO Munich

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0