Konkurs ISPO Award dla sportowych kampanii marketingowych

Na targach ISPO Munich kolejny raz nagrodą ISPO Award zostaną uhonorowane wyjątkowe produkty. W tym roku po raz pierwszy konkurs będzie także otwarty dla agencji marketingowych, działów marketingu, grafików i fotografów oraz przygotowywanych przez nich kampanii. Zgłoszenia do konkursu będą przyjmowane do 9 listopada 2012 roku – czasu pozostało już niewiele. 

Na odbywających się w dniach od 3 do 6 lutego targach ISPO Munich nagrodą ISPO Award zostaną nagrodzone nie tylko najciekawsze produkty, ale po raz pierwszy także kampanie marketingowe. 

Agencje i wszyscy członkowie sektora kreatywnego dostarczają wielu ważnych usług dla biznesu sportowego – mówi Tobias Gröber, kierownik działu Business Unit Consumer Goods Exhibitions w Messe München GmbH. Jak dodaje, kampanie marketingowe mają duży wpływ także na sam rynek. – To one oferują nowe perspektywy, wiążą emocje z produktem oraz przyciągają naszą uwagę swoimi wyjątkowymi i kreatywnymi pomysłami. Ich wysiłki powinny zostać zauważone – podkreśla.

Aby przybliżyć się do tego celu, powołano ISPO Award 2013 także dla działu Marketing. Najlepsze z kampanii dodatkowo zostaną uhonorowane nową nagrodą – ISPO AWARD Communication of the Year.

Konkurs jest otwarty dla wszystkich agencji, działów marketingu, grafików i fotografów, których projekty związane są z działalnością sportową. Kampanie, bez względu na to, czy to jest tekst, fotografia, czy film wideo, mogą także pochodzić spoza branży sportowej, jeśli tylko będą miały przekaz powiązany ze sportem. Także same marki mogą zaproponować do konkursu swoją własną kampanie marketingową. 

Aby dana kampania została dopuszczona do konkursu, musi być zrealizowana pomiędzy 9 listopada 2011 roku a 1 listopada 2012 roku. Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń mija 9 listopada 2012 roku. 

Jak zapewniają organizatorzy konkursu, zdecydowanie warto wziąć w nim udział. Na zwycięzcę czeka atrakcyjny pakiet promocyjny, dzięki któremu dana firma i jej kampania zostanie zaprezentowana szerokiemu gronu odbiorców, zarówno wśród potencjalnych klientów, jak i mediów branżowych i sportowych. Zwycięzcy ISPO Award będą promowani także podczas samych targów ISPO Munich oraz w targowych materiałach drukowanych i na stronie internetowej targów.

Więcej informacji o konkursi i korzyściach znajduje się na stronie: www.ispo.com/award.

Źródło: ISPO Munich

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0