ISPO Award dla najciekawszych produktów sportowych i outdoorowych

Na najbliższych targach ISPO Munich, które odbywają się w dniach od 3 do 6 lutego, kolejny raz zostaną przyznane nagrody ISPO Award. Najbliższa edycja nagrody wzbogaci się także o nowe elementy: zostanie przyznana nagroda za produkt roku – ISPO AWARD Product of the Year, nagroda za kampanię marketingową oraz za najlepszy produkt azjatycki. Nagrodą ISPO Award zostaną uhonorowane produkty wyróżniające się innowacyjnością, designem oraz funkcjonalnością.

Organizatorzy nagrody wprowadzili zmiany w formule już podczas ostatniej edycji, wszystko po to aby ISPO Award ustabilizowała swoją pozycję jako znak jakości oraz barometr trendów w branży sportowej.

Cel został osiągnięty, a nagroda zyskała na znaczeniu. Uważana jest obecnie za kluczowy znak jakości dla najbardziej innowacyjnych produktów, z potencjałem zmieniania rynku sportowego.

Kto zaimponuje niezależnemu jury złożonemu z ekspertów, również zaimponuje branży i konsumentom – mówi Tobias Gröber, Head of Business Unit Consumer Goods Exhibitions w Messe München GmbH.

Przyznanie nagrody jest dowodem na to, że dany produkt ma wysoką jakość oraz wyjątkowe cechy. Zwycięzcy korzystają z szerokiego pakietu usług, który w edycji 2013 zostanie jeszcze zwiększony. Zwycięzcy mają zagwarantowane zainteresowanie swoim produktem wśród mediów, branży oraz konsumentów.

Promocja gwarantowana przez szereg usług

Zwycięskie produkty ISPO Award prezentowane są szerokiej publiczności podczas samych targów ISPO Munich, od 3 do 6 lutego.

Na uroczystość wręczenia nagród zaproszone jest zarówno międzynarodowe grono dziennikarzy, jak i przedstawiciele branży. Pakiet usług dla laureatów gwarantuje zainteresowanie zwycięskimi produktami także po targach.

Informacje o zwycięzcach zostaną opublikowane w ISPO AWARD Yearbook, jak również będą przez cały rok prezentowane na stronie internetowej ISPO, w ramach ISPO NEWS, oraz na łamach branżowych i sportowych magazynów.

Organizatorzy nagrody kładą szczególny nacisk na komunikację B2C: Chcemy mieć pewność, że konsumenci także dowiedzą się o tych wyjątkowych produktach – zapewnia Gröber. W tym przypadku podstawowa kampania opiera się na mediach społecznościowych oraz ścisłej współpracy z prasą.

Niezależne jury

Zgłoszone do konkursu produkty będą oceniane przez jury złożone z niezależnych, branżowych specjalistów, pochodzących z różnych sektorów.

Połączenie członków jury z różnych sektorów, takich jak konsumenci, sprzedawcy, marketing, media oraz sportowcy, jest decydującym czynnikiem, który zwiększa znaczenie ISPO Award – podkreśla Gröber. – Zwycięzca musi zaimponować wielu niezależnym członkom branży.

Każdy segment nagrody posiada osobne jury. W segmencie Produkt oraz Produkt Azjatycki brane pod uwagę są trzy kryteria: design, innowacyjność oraz funkcja.

Dodatkowe punkty zostaną przyznane za odpowiedzialności ekologiczną, określoną przez kolejne, oddzielne jury. Ocena ta zostanie włączona do ogólnej oceny – nagroda specjalna Eco Responsibility została wyeliminowana.

Dzisiaj, zrównoważony rozwój powinien odgrywać rolę w przypadku wszystkich produktów – wyjaśnia Gröber. – Nie możemy mieć dwudzielnego systemu na produkty ekologiczne i zwykłe. Ani na rynku, ani zwłaszcza na ISPO Awards – dodaje.

Zwycięzcy ISPO Award

Według szacunków podczas targów ISPO Munich ponad 2 tysięcy wystawców zaprezentuje co najmniej 50 tysięcy produktów. Te, które otrzymają ISPO Award będą uznawane za najlepsze. Najciekawsze produkty z działu Produkty i Produkty Azjatyckie, podzielone na segmenty Action, Outdoor oraz Ski and Performance zostaną nagrodzone nagrodą ISPO Award oraz GOLD Award.

W ramach tych segmentów, istnieje jeszcze podział na dziewięć kategorii, wśród których znajdują się m.in. odzież, akcesoria i obuwie. Gröber tłumaczy, że dzięki temu będzie zapewniona przejrzystość oceny. – To pomoże nam określić jasne kryteria, a jury uzasadnić swoją decyzję w oparciu o precyzyjne wyznaczniki.

Tytuł ISPO Award GOLD zostanie przyznany za wyjątkowe produkty lub kampanie. Nagrodą ponad wszystkimi kategoriami będzie ISPO Award Product of the Year oraz ISPO Award Communication of the Year w dziale Marketing.

Ostateczny termin zgłoszenia dla kampanii marketingowych mija 9 listopada 2012 roku. Dla Produktów i Produktów Azjatyckich – 10 stycznia 2013 roku.

Więcej informacji znajduje się na stronie: www.ispo.com 

Źródło: ISPO Munich

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0