HomeRynek outdoor

Agencja Projekt77 członkiem stowarzyszenia Polish Outdoor Group

Projekt77 już od kilku lat wspiera komunikacyjnie Klientów i projekty związane z branżą outdoor. W listopadzie br. agencja Projekt77 dołączyła do grona członków stowarzyszenia Polish Outdoor Group.

Polish Outdoor Group (POG) to organizacja non-profit zrzeszająca różne polskie firmy i media działające w branży. Głównym zadaniem POG jest działanie na rzecz promocji aktywnego trybu życia i spędzania czasu np. w górach.

POG wspólnie z Agencją Projekt77 będzie także tworzył i wspierał różne projekty mające na celu propagowanie ekologii, ale także promocję innowacyjnych i bezpiecznych technologii wykorzystywanych do produkcji profesjonalnej odzieży i sprzętu.

Jednym z projektów, który agencja będzie wspierała komunikacyjnie jest np. Winter Camp – największy zimowy biwak szkoleniowy w Polsce, którego IV edycja odbędzie się w dniach 8-10 lutego 2013 roku.

Kolejnym celem POG jest zwiększenie świadomości wśród konsumentów i ukazanie różnic pomiędzy technicznymi, a modowymi kolekcjami odzieży sportowej.

Agencja Projekt77 od lat związana jest z branżą. W 2011 roku uruchomiła dział, który specjalizuje się w obsłudze Klientów i projektów outdoorowych, tj. marka Polartec®, Alpinus, Campus czy Memoriał im. Piotra Morawskiego Miej Odwagę. Pracę działu koordynuje Katarzyna Moskalik – PR Manager.

Doświadczenie światowego rynku outdoor pokazuje, że możliwa jest współpraca, wśród konkurujących na rynku firm, która nie koliduje z zasadami konkurencji i spełnianiem indywidualnych celów marketingowych.

Działania prowadzone przez POG mają szansę spowodować lepszą identyfikację branży outdoor wśród konsumentów, zwiększyć efektywność oraz poprawić konkurencyjność outdooru w stosunku do innych segmentów rynku sportowego i modowego

 Źródło: Agencja Projekt77

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0