ISPO BEIJING 2013 – oczy branży zwrócone na Azję

Świat branży sportowej bez wątpienia koncentruje się na Chinach i rynku azjatyckim, który ma coraz większy apetyt na nowe produkty do sportu i rekreacji. Dlatego też targi ISPO BEIJING cieszą się tak wielką popularnością wśród europejskich i amerykańskich producentów oraz azjatyckich dystrybutorów i detalistów. 

Jak przyznał Klaus Dittrich, Prezes i Dyrektor Generalny Messe München: Targi ISPO BEIJING 2013 potwierdziły, że ten wyłaniający się rynek ma konsumenta, który pragnie wysokiej jakości produktów, odzwierciedlających nowoczesny azjatycki styl życia. Jesteśmy dumni, że przyczyniamy się do tej dynamicznej przyszłości, zapewniając platformę dla udanego biznesu.

ISPO BEIJING 2013 (fot. Messe München International)ISPO BEIJING 2013 (fot. Messe München International)


Wystawa ISPO BEIJING 2013, która odbyła się w dniach od 27 lutego do 2 marca, złamała kolejne rekordy: China National Convention Center odwiedziło ponad 27,800 (+14 proc. względem ubiegłego roku) branżowych profesjonalistów, którzy oglądali produkty zaprezentowane przez 415 wystawców (+18 proc.), czyli w sumie 567 marek (+10 proc.) na przestrzeni 40 tys. m2 (+14 proc.). Targi zarejestrowały dwucyfrowy wzrost we wszystkich istotnych obszarach.

Znacząca była także obecność międzynarodowych uczestników targów, z grupami reprezentującymi Włochy, Austrię, Francję, czy Skandynawię. Pojawiło się aż 20 marek z Wielkiej Brytanii.

Na tragach ISPO BEIJING silną reprezentację miały marki outdoorowe, a wśród nich m.in. Fjällräven, BlackYak, Mammut, Black Diamond i wielu innych, którzy już zdążyli zainteresować swoimi produktami azjatyckich konsumentów.

ISPO BEIJING jest bardzo dobrą platformą, dzięki której możemy spędzić czas z naszymi kluczowymi klientami w Chinach, jest również okazją do zaprezentowania się przed mediami. Są to więc dla nas bardzo produktywne targi. Spotkaliśmy się z klientami z Chin, Tajwanu oraz z Hong Kongu – mówi Dave Drulard, International Sales Manager w Black Diamond Equipment.

Po raz pierwszy pojawił się także adidas Outdoor, ujawniając tym samym swoją decyzję o ekspansji na zupełnie nowe i jeszcze dalsze rynki.

Na targach odbyło się wiele konferencji, wykładów i konsolidujących branżę imprez dodatkowych, w tym m.in. 2013 China Sports Fashion, 2013 China Outdoor Industry Forum oraz Asian Pacific Snow Conference.

Kolejna edycja targów ISPO BEIJING odbędzie się w dniach od 19 do 22 lutego 2014 roku. Więcej informacji na stronie: www.ispo.com/beijing.

Informacja prasowa Messe München International

KOMENTARZE

WORDPRESS: 1
  • comment-avatar
    Anonim 5 lat

    i jaki patriotyzm. Chinczycy kupuja produkty wyprodukowane przez siebie