Marka Milo będzie dystrybuowana na rynku portugalskim

Dzięki współpracy z firmą InlineOut, produkty polskiej marki Milo będą obecne na Półwyspie Iberyjskim. Współpraca jest efektem rozmów odbytych podczas tegorocznych targów ISPO w Monachium. 

Jak czytamy na stronie internetowej marki Milo:

Z nieukrywaną radością możemy pochwalić się nowym „owocem” naszych starań. Dzięki ich staraniom marka MILO była już obecna na zawodach boulderowych, które odbyły się w Portugalskim MAIA, 25 maja.

Stoisko marki Milo na portugalskich zawodach boulderowych (fot. Milo)Stoisko marki Milo na portugalskich zawodach boulderowych (fot. Milo)

Obecni na zawodach wspinacze byli pod wrażeniem naszych produktów – głównie ze względu na techniczny krój i wysokiej jakości materiały, które sprawdzają się podczas uprawiania wspinaczki i innych outdoorowych aktywności. 

Marka Milo funkcjonuje w ponad 25 krajach, do których zaliczają się m.in.: Polska, Rosja, Ukraina, Łotwa, Litwa, Czechy, Słowacja, Niemcy, Szwecja, Norwegia, Austria, Belgia, Francja, Szwajcaria, Włochy, Hiszpania, Rumunia, Bułgaria, Grecja, Słowenia, Izrael, Turcja, Japonia, Taiwan i Andora.

Źródło: Milo

KOMENTARZE

WORDPRESS: 13
  • comment-avatar
    Anonim 4 lata

    Sporo Milo jest w Kolumbii :). Sporo Milo jest w Kolumbii 🙂

    • comment-avatar
      Anonim 4 lata

      1. W Norwegii to widziałem Milo,ale tylko u siebie w szafie. 🙂

  • comment-avatar
    Anonim 4 lata

    Johar. Portugalia, Japonia, Andora
    Imponujące
    Tylko w Polsce coraz trudniej coś znaleźć

  • comment-avatar
    Anonim 4 lata

    Jakiś prężny dystrybutor. Któremu nawet strona nie działa:
    http://inlineout.com/

    Imponująco pewno wygląda lista krajów, ale jeżeli w Polsce jest coś trudno znaleźć, to za granicą na pewno nie jest lepiej. Dobrze jest tam, gdzie nas nie ma.

  • comment-avatar
    Anonim 4 lata

    POLSKA. Lepiej byłoby dla Milo, żeby postawiła na swój kraj, i dopracowała szczegóły, jak chociażby: bezbłędne pakowanie towaru na magazynie, bezbłędna wysyłka do klienta i wystawianie FV bez konieczności ich ciągłej poprawy, a co najważniejsze zainteresowanie się potencjalnym klientem chociażby na targach w Polsce…

  • comment-avatar
    Anonim 4 lata

    żenujące wypowiedzi. Komentarze na poziomie polskiego outdooru.
    Zawiść, wyśmiewanie, bezpodstawne uwagi, złorzeczenia i „dobre rady”
    Lepiej nie informować o próbach zrobienia czegoś nowego, udanego i ciekawego.
    Zawsze znajdzie się jakiś cham i menda któremu to nie pasuje.

    • comment-avatar
      Anonim 4 lata

      Bezpodstawne?. Jeżeli jesteś z Milo, to faktycznie bezpodstawne. Nie możesz być sklepem handlujacym z Milo, bo wtedy wiedzialbys, ze otrzymanie dostawy bez pomyłki graniczy z cudem.

      I jeżeli mówimy o poziomie polskiego outdooru, to właśnie Milo jest tego poziomu najlepszym barometrem. Obsługa na poziomie żenady.

    • comment-avatar
      Anonim 4 lata

      Jaka zawiść?. Widzisz… Niektórzy potrafią odróżnić tani marketing od rzeczywistej wartości. Czy dystrybutor, kupujacy na poziomie średniej wielkości polskiego sklepu jest sukcesem? Może taki obrót można uzyskać dbając o polskich odbiorców? I na lepszej marży?
      Bardzo dobrze życzę każdej polskiej marce. Niestety, marginalizacja takich marek jest nieunikniona. Błędy tylko to przyspieszają.

  • comment-avatar
    Anonim 4 lata

    milo. A ja bardzo lubię milo i życzę im wielu sukcesów na całym świecie.

  • comment-avatar
    Anonim 4 lata

    nie. ja sie nie dziwie ze milo olewa polski rynek, gdzie ma zatory płatnicze z klientami to norma i woli w normalnych miejscach sprzedawac towar niz poźniej sie prosić o własne pieniądze.

    • comment-avatar
      Anonim 4 lata

      Ja nie mam zatorow. A olewany jestem 🙂
      W skali kraju wszyscy dostawcy maja te same problemy, i oczywiście narzekają, ale jakoś sobie radzą i rozwijają (jak umieją).
      Więc argument lekko nietrafiony.

    • comment-avatar
      Anonim 4 lata

      Portugalia normalnym rynkiem?. PKB Portugalii spadło w 2012 o 3,2%. Dziękuje za taki normalny rynek 🙂

  • comment-avatar
    Anonim 4 lata

    Porażka. Dla klienta detalicznego firma Milo na pewno jest atrakcyjną ofertą, bo niektóre produkty są naprawdę dobre i sami klienci sobie chwalą, natomiast dla firmy współpracującej bezpośrednio z Milo – to porażka na całej linii (jak piszą poprzednicy)…