HomeNowości z rynku

Konkurs literacki dla fanów outdooru „Outdoorowym piórem!”

Yeti, Alvika, Cumulus, HiMountain, Climbe, Brubeck, Kwark, Lyo Food, Gatowalls, Fjord Nansen oraz Krakowski Festiwal Górski – oto sponsorzy nagród w konkursie literackim Outdoor Magazynu „Outdoorowym piórem!”.

Do 8 listopada czekamy na Wasze opowiadania, które tematyką mają dotyczyć aktywności outdoorowych i Polski. W jaki sposób? To już zależy od Was. To zresztą jedyne ograniczenia – wszystko inne dyktuje już Wasza wyobraźnia i pióro.

Opowiadania mogą być oparte na doświadczeniach, ale równie dobrze realne przeżycia i przygody mogą stanowić jedynie inspirację dla zupełnie fikcyjnych historii. Pamiętajcie jednak: outdoor i Polska – reszta należy do Was!

Nagrody w konkursie „Outdoorowym piórem!” ufundowali wyłącznie polscy producenci. Konkurs jest więc także doskonałą okazją do bliższego zapoznania się z rodzimymi markami i ich produktami – produktami, które mogą być Wasze! Zapraszamy do outdooru i do piór!

Sponsorzy nagród i nagrody w konkursie „Outdoorowym piórem!”:

  • Yeti

Yeti jest jedną z czołowych polskich marek „puchowych”, działająca na polskim rynku od 1989 roku. Od samego początku produkty Yeti były tworzone z myślą przede wszystkim o alpinistach. Tak jest i dzisiaj, choć w bogatej ofercie marki znajdzie coś dla siebie każdy pasjonata outdooru.

Produkty Yeti są całkowicie tworzone w Polsce, marka korzysta z puchu od polskich dostawców, a produkcja firmy opiera się na długoletniej współpracy z szyjącymi firmami. Yeti ma swoją siedzibę w Warszawie.

Poza Polską firma sprzedaje swoje produkty także we Francji, w Hiszpanii, Belgii, Andorze, Korei Południowej, Austrii, Szwajcarii i w Niemczech. Co ciekawe, produkty firmy pod marką Yeti znajdziemy na naszym rynku oraz poza Unią Europejską. Na terenie Unii (ale poza nią również) możemy ją spotkać pod marką Yet lub Warmth Unlimited.

Nagroda za I miejsce: kupon na produkty marki Yeti w wysokości 760 zł 

W ofercie marki znajduje się szeroki wybór wysokiej jakości kurtek i płaszczy puchowych, śpiworów oraz akcesoriów puchowych – idealnych na nadchodzącą zimę, ale również jako sprzęt całoroczny na chłodniejsze warunki. Zwycięzca pierwszego miejsca w naszym konkursie będzie mógł wybrać sobie dowolny produkt z kolekcji marki Yeti – w kwocie do 760 zł. Wybór jest ogromny!

W tej kwocie znajduje się szerokie spektrum kurtek, bluz i swetrów puchowych, po większość śpiworów. Jeśli jednak zwycięzca będzie chciał coś droższego – nie ma problemu – wystarczy, że dopłaci różnicę. W przypadku tańszego produktu, firma nie będzie zwracać różnicy, warto więc celować wysoko 🙂 Z produktami marki Yeti można zapoznać się na stronie: www.yeti.com.pl.

  •  Alvika

Alvika narodziła się w 1989 roku, jednak produkty dla fanów outdooru tworzy od 1993 roku – w tym roku mija więc w tej dziedzinie 20 lat! Ulokowana w Sosnowcu firma ma w swoim asortymencie zarówno odzież zewnętrzną, jak i bieliznę termoaktywną, softshelle, rękawiczki i buty.

Produkcja odbywa się w Polsce. Alvika korzysta ze sprawdzonych, wysokiej jakości materiałów, takich jak Polartec, Sympatex, czy Vibram. Więcej informacji znajduje się na stronie: www.alvika.com.pl. 

Nagroda za II miejsce: kurtki Czarnohora i Orla

Czarnohora (męska) i Orla (damska) marki Alvika to kurtki dla wymagających miłośników aktywności outdoorowych. Wykonane z trójwarstwowego laminatu Winprotec® plus 3GL doskonale chronią przed nieprzychylnymi warunkami atmosferycznymi.

Alvika, kurtka OrlaAlvika, kurtka Orla

Wyposażone w zintegrowany kaptur z modelowanym daszkiem oraz regulacją dopasowania w trzech punktach i trzech kierunkach. Komfort termiczny zapewnią bryzgoszczelne zamki, umiejscowione pod ramionami. Kieszenie zmieszczą wszystkie potrzebne podczas aktywności drobiazgi. Kurtka męska w rozmiarze L waży 620 g, zaś damska w rozmiarze L 500 g. Wartość kurtek w naszym konkursie: 750 zł.

  •  Cumulus

Cumulus może poszczycić się już ponad 20-letnią tradycją tworzenia produktów puchowych. Firma ulokowana jest w Gdyni. W ofercie Cumulusa znajduje się kilkanaście modeli śpiworów puchowych na różne warunki, do tego marka produkuje także kurtki oraz swetry puchowe i sakwy rowerowe.

Cumulus produkuje w Polsce, wykorzystując puch od polskich dostawców. Marka funkcjonuje zarówno na polskim, jak i europejskim rynku (m.in. we Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii i w Skandynawii), choć jak zapewniają jej przedstawiciele chcą pozostać małą firmą, by móc skupić się na jakości, a nie ilości. Więcej informacji znajduje się na stronie: www.cumulus.pl.

Nagroda za III miejsce: śpiwór Magic 125 zip

Śpiwór Magic 125 zip jest najnowszym dziełem marki Cumulus. Ważący zaledwie 285 g Magic 125 zip może być śmiało zaliczony do najlżejszych i najbardziej minimalistycznych śpiworów na świecie. Jest ucieleśnieniem filozofii „Fast and Light”. Model ściśle przeznaczony do użytku letniego lub jako wewnętrzna wkładka do cieplejszego śpiwora – sprawdzi się doskonale w warunkach, w których zależy nam na wadze i pakowności.

Cumulus, śpiwór Magic 125 ZipCumulus, śpiwór Magic 125 Zip

Ze względu na użycie ultralekkiego zamka, łączy się tylko z innym egzemplarzem Magic 125 zip lub z modelem X-Lite 200 zip. Wykonany został z ultra lekkiej tkaniny Pertex Quantum GL, fantastycznie miłej w dotyku i ważącej zaledwie 23 g/m². Masa śpiwora to 285 g, w tym masa puchu: 125 g. Sprężystość puchu: 850 cuin, temperatura komfortowa: 10°C. Wartość nagrody: 600 zł.

  • Krakowski Festiwal Górski 

Odbywający się już od 11 lat Krakowski Festiwal Górski jest największym górskim festiwalem w Polsce i jednym z największych w Europie, jeśli nie na świecie. To właśnie do Krakowa co roku przybywają najwybitniejsze gwiazdy wspinaczki i alpinizmu.

Nie inaczej będzie w tym roku – w ciągu trzech dni, od 6 do 8 grudnia, w stolicy Małopolski ponownie gościć będzie wielki alpinistyczny świat. Na festiwalowej scenie wystąpi światowa i polska czołówka himalaistów, wspinaczy wielkościanowych i sportowych. Wśród festiwalowych gwiazd znajdą się m.in.: Leo Houlding, Mark Synnott, Rafał Sławiński, Andrzej Bargiel, Marcin Tomaszewski, Adam Pustelnik i wielu innych.

Na festiwalowym ekranie pojawią się filmy górskie z najwyższej, światowej półki. Miłośnicy filmu górskiego będą mogli śledzić zacięty wyścig w konkursie filmu międzynarodowego i polskiego o Grand Prix KFG 2013.

 

Krakowski Festiwal Górski to również gorące dyskusje o przyszłości wspinania i himalaizmu, o ekologii, zasadach bezpieczeństwa i wspinania w górach. Nie zabraknie interaktywnych kursów lawinowych oraz paneli dotyczących zasad bezpiecznego poruszania się po górach.

W czasie Festiwalu rozegrane zostaną Mistrzostwa Polski w Boulderingu, będące finałem Pucharu Polski. Bardzo istotnym, cieszącym się popularnością wśród festiwalowych gości elementem 11. KFG będą również targi sprzętu i odzieży outdoorowej – jedyny taki kiermasz w Polsce. Więcej informacji o festiwalu znajduje się na stronie: www.kfg.pl.

Nagrody za I, II i III miejsca oraz dla trzech głosujących Czytelników: karnet na wszystkie trzy dni Krakowskiego Festiwalu Górskiego.

  • Climbe

Climbe to polska marka próbująca nadać rzeczom cech sztuki, a sztuce wartość użytkową. Marka jest ściśle związana z klimatami górskimi, wspinaczkowymi, i skierowana do ludzi, którzy swoją niezwykłą pasję chcą manifestować w codziennym życiu. Pomysł na Climbe zrodził się pod koniec 2011 roku. Nazwa Climbe to zlepek dwóch słów: „climb” (wspinać się) i „be” (być, istnieć).

W tych słowach zawarta jest idea brandu – codzienność przeniknięta pasją. W swojej pracy Climbe wykorzystuje najlepszej jakości dzianinę od polskich producentów (łódzkie zagłębie), z której to odszywane są limitowane serie koszulek. Nadruki na koszulkach wykonywane są na w pełni zautomatyzowanych maszynach sitodrukowych i z wykorzystaniem farb ekologicznych, zgodnych z obowiązującymi normami.

Za marką stoją krakowscy wspinacze (Piotr Picheta i Katarzyna Kowalska), od lat związani z Klubem Wysokogórskim Kraków. Strona marki: www.climbe.pl. Strona sklepu: www.sklep-climbe.pl.

Nagroda za dwa wyróżnienia:

  •  
    • Koszulka Chimney Sweep for luck
    • Grafika ścienna

Jak mówi stara tradycja, pojawienie się kominiarza w „ścianie” jest wróżbą pomyślności. Na jego widok należy złapać się za guzik – nigdy za karabinek – i wypowiedzieć w myślach życzenie. Jeśli natkniemy się na brodatego wspinacza, marzenie spełni się, jeśli na zakonnicę, już nie. Ten stary przesąd pochodzi podobno z czasów, gdy do odległych osad ciągnęli przeróżni rzemieślnicy. Każdy gospodarz, do którego kominiarz zawitał jako pierwszy – wciąż czysty i bez sadzy na ubraniu – uchodził za wyjątkowego szczęściarza.

Climbe, koszulka Chimney Sweep for luckClimbe, koszulka Chimney Sweep for luck

Na szczęście my nie wierzymy w przesądy. Zakonnice siedzą w zakonach, a sprawdzony asekurant to prawdziwy skarb. Dbajcie o niego, a on zadba o was. Męska koszulka „chimney-sweep for luck” to projekt dla mężczyzn, którzy traktują wspinanie jako jeden z nieodłącznych elementów osobistego szczęścia. Wartość nagrody: 79 zł +109 zł = 188 zł

  •  
    • Koszulka Chimney Sweep for luck
    • Kubek Long Ridge Design

Long Ridge Design to porcelanowy kubek łączący w sobie artyzm, futuryzm i tradycję. Wykonany został z najwyższej jakości porcelany, spełniającej rygorystyczne normy UE. Kubek w zestawie posiada pomarańczową opaskę poprawiającą chwyt, oraz silikonową nakładkę z wygrawerowanym laserowo logiem Climbe, która zabezpiecza gorącą zawartość przed rozlaniem. Idealny na zimne poranki, gdy zaspanym krokiem kierujemy się do łazienki.

Climbe, kubek Long Ridge DesignClimbe, kubek Long Ridge Design

Nadruk na kubku przedstawia fragment grani naszych pięknych Tatr. Grafika przeniesiona została na kubek techniką „transfer print” (sitodruk i papier transferowy), a następnie poddana procesowi wypału w temperaturze 840 stopni Celsjusza. Kubek ceramiczny można zmywać w zmywarkach mechanicznych, zaleca się jednak ściągnąć silikonowe nakładki. Wartość nagrody: 79 zł + 45 zł = 124 zł

  • Brubeck

Znany i doceniany producent bielizny termoaktywnej – marka Brubeck – powstała w 2005 roku w Zduńskiej Woli. Z produktów marki Brubeck korzystają wspinacze i alpiniści, a także sportowcy.

Marka wyposażyła w odzież zawodników Kadry Narodowej w biathlonie na czele z indywidualnym mistrzem i wicemistrzem świata Tomaszem Sikorą. Z bielizny Brubecka korzystali wspinacze podczas wyprawy PZA do Albanii, czy podczas wyprawy „Chamonix 2010”.

W ofercie marki znajdują się koszulki na długi i krótki rękaw, kalesony, majtki, biustonosze, skarpety, a także kominiarki. Wśród wykorzystywanych surowców znajdziemy bawełnę, wełnę merino, a także dzianiny termiczne na zimowe warunki. Marka kieruje swoje produkty do miłośników aktywności outdoorowych i sportowców. Więcej informacji na stronie: www.brubeck.pl.

  •  
    • Nagrody za dwa wyróżnienia oraz za Wybór Czytelników: komplet bielizny marki Brubeck
    • Nagroda dla głosujących Czytelników: pięć par skarpet
  • HiMountain 

HiMountain to jedna z czołowych polskich marek outdoorowych, założona w 2005 roku przez dwóch himalaistów: Artura Hajzera i Janusza Majera. Marka należy do firmy Mount ze Świętochłowic. Produkty HiMountain tworzone są przez zespół profesjonalistów – pasjonatów, zaangażowanych w ciągłe doskonalenie produktów, używających najnowszych technologii.

HiMountain może poszczycić się sukcesem na miarę czołowych zagranicznych marek – w specjalistycznej odzieży HiMountain zostały po raz pierwszy zimą zdobyte dwa szczyt w Karakorum – Gasherbrum I oraz Broad Peak. Z produktów HiMountain korzystają także polscy wspinacze, w tym Marcin Tomaszewski i Maciej Ciesielski.

Marka nie wychodzi poza nasz rodzimy rynek, 100 procent produktów HiMountain jest sprzedawanych w Polsce. Technologią membranową, na której HiMountain opiera swoje produkty, jest doskonale oddychający i wodoszczelny eVent.

Topowe produkty marki szyte są w fabryce w Świętochłowicach (mowa tu przede wszystkim o produktach z kolekcji Lite & Fast), duża część asortymentu produkowana jest w fabrykach w Chinach. Marka prowadzi własną sieć sklepów HiMountain. Więcej informacji znajduje się na stronie: himountain.pl.

Nagroda za najlepsze opowiadanie z wątkiem wspinaczkowym: plecak K2 70 l

Wytrzymały plecak K2 przeznaczony jest dla najbardziej wymagających użytkowników. 70 litrowy model pomieści wszystkie niezbędne na wyprawę przedmioty. Wykonany jest z wysokiej jakości materiałów PowerTech EX i Poliester 600D.

HiMountain, plecak K2HiMountain, plecak K2

Posiada regulowany system nośny Sololight II, dwie komory i dwa wejścia. Wygodny i przemyślany pas biodrowy zapewni komfort podczas noszenia nawet najcięższego bagażu. Wyposażony w system do troczenia, dzięki któremu można łatwo przymocować czekany i kijki. Waży 1580 g. Wartość nagrody: 350 zł.

  • Lyo Food 

Lyo Food jest producentem żywności liofilizowanej. Marka istnieje zaledwie od 2009 roku, a już ma wiele sukcesów na koncie, w tym nagrodę GOLD Industry Award na targach OutDoor 2013. Z posiłków Lyo Food korzystali podczas swoich wypraw m.in. Krzysztof Wielicki, Simone Moro, Piotr Morawski, Arkadiusz Pawełek, Roman Paszke, czy Marek Kamiński.

Lyo Food wyróżnia się spośród konkurencji jakością posiłków, zarówno pod względem smaku, jak i wartości odżywczych. Jako jedna z nielicznych firm gotuje swoje posiłki, a nie przygotowuje je na bazie gotowych mieszanek. Dodatkowo nie stosuje żadnych dodatków sztucznie poprawiających kaloryczność, czy wartości odżywcze. Posiłki Lyo Food są w 100 procentach naturalne i opracowywane z konsultantami do spraw żywienia i dietetykami. Lyo Food jest firmą rodziną z siedzibą w Kielcach. Więcej informacji na stronie: lyofood.com. Wartość nagrody: około 100 zł.

Nagroda za najlepsze opowiadanie z wątkiem wspinaczkowym: pakiet pięciu posiłków liofilizowanych.

  • Gatowalls

Toruńska firma specjalizująca się w projektowaniu i budowie ścian wspinaczkowych,  produkcji  struktur i chwytów wspinaczkowych oraz chwytotablic. Firma prowadzi także ścianę wspinaczkową w Toruniu – Gato, na której odbywają się zawody wspinaczkowe oraz kursy.

W Gatowalls pracują wspinacze, którzy na co dzień testują budowane przez siebie ściany wspinaczkowe, stąd firma może się pochwalić profesjonalną kadrą i przemyślanymi projektami. W portfolio Gatowalls znajdują się najlepsze ściany wspinaczkowe w Polsce, także firmowe chwyty można znaleźć na wielu polskich i zagranicznych kompleksach wspinaczkowych. Więcej informacji na stronie: www.gatowalls.com

Nagroda za najlepsze opowiadanie z wątkiem wspinaczkowym: chwytotablica 

Prosta, kompaktowa i lekka – waży 5,5 kg. Po prostu do trenowania! Wymiary: wysokość 9 cm, długość 61 cm, szerokość 21 cm.

Chwytotablica GatowallsChwytotablica Gatowalls

Wygięta anatomicznie tak jak naturalnie ustawiają się dłonie podczas podciągania. Mocowanie na cztery wkręty zawarte w zestawie. Wartość nagrody: 180 zł

  • Kwark

Szczecińska marka Kwark powstała w 1995 roku. Jak piszą o sobie twórcy marki: Nazwa pochodzi od cząstki elementarnej, tak małej i nieprzewidywalnej, że nie wiadomo czy prawdziwej. I tacy wtedy byliśmy. Obecnie firma ma się dobrze, a swoje produkty kieruje nie tylko do fanów tradycyjnie rozumianego outdooru, ale także do kajakarzy górskich i nurków.

Kwark został także wielokrotnie nagrodzony za swoje produkty. Sukces firmy w dużej mierze związany jest z bardzo starannym doborem materiałów. W wielu produktach stosowane są najlepsze spośród bogatej rodziny dzianin Polartec, a każdy szczegół jest testowany. Kolekcja firmy obejmuje bluzy, kurtki, spodnie, a także bieliznę termoaktywną. Marka ma także produkty z wełny merino. Więcej informacji na stronie: www.kwark.pl

Nagroda za Wybór Czytelników: legginsy marki Kwark

Legginsy są uniwersalną pierwszą warstwą wszędzie tam gdzie bywa zimno lub bardzo zimno. Nawet zupełnie mokre dają ciepło. Są doskonale skrojone i tak elastyczne, że w żaden sposób nie krępują ruchów. Mają dużo miejsca na biodra i świetnie leżą nawet w pozycji siedzącej (np. przy wiosłowaniu). Obwód talii można łatwo regulować – gumka w pasie nie została wszyta, ale wciągnięta w tunel. Przy pasku znajduje się mała, lekka kieszonka. Można w niej zmieścić klucze, dowód lub karty kredytowe. Legginsy z Polartec® Powertretch Pro są niezwykle lekkie, ważą poniżej 200 g. Nie mają żadnego niepotrzebnego szwu, a wszystkie trzy szwy są płaskie i bardzo mocne.

Kwark, legginsyKwark, legginsy

Powinny przylegać do ciała, wtedy najlepiej spełniają swoją funkcję. Dobrze dopasowane nie zwijają się, nie podjeżdżają i nie czepiają spodni. Są całoroczne i w razie potrzeby można je nosić jako zewnętrzną odzież, także w mieście. Co ciekawe, te właśnie legginsy, produkowane bez zmian już od prawie 19 lat i są wraz z koszulką kajakową marki Kwark pierwszym na świecie zastosowaniem Power Stretch w roli pierwszej warstwy. Dopiero potem pomysł został skopiowany przez duże marki. Dotąd w Niemczech ludzie nazywają „powerstretchową” bieliznę kwarkami, tak jak w Polsce przyjęło się słowo rower czy przed latami elektroluks. Wartość nagrody: 220 zł.

Nagroda dla głosujących Czytelników są: rękawice marki Kwark

Bardzo elastyczne, dopasowane rękawiczki z miękkiej, z zewnątrz gładkiej dzianiny Polartec® Powerstretch Pro. Ciepłe, bardzo lekkie, szybko schną. Dzięki dopracowanej formie doskonale przylegają i nie upośledzają precyzji i swobody ruchów.

Kwark, rękawiczkiKwark, rękawiczki

Dłonie się w nich nie pocą, a wilgoć (również ta pochodząca z deszczu) jest odsuwana daleko od skóry. Grzeją nawet wtedy, kiedy są mokre. Doskonale sprawdzają się jako warstwa samodzielna, a w bardzo zimne i wietrzne dni (na przykład w górach) jako rękawiczki wewnętrzne. Bardzo uniwersalne, od miasta, robót ogrodowych, jazdy na rowerze i polowań do ekstremalnych sportów – alpinizmu, nurkowania. Bardzo przydatne również dla fotografów. Wartość nagrody: 96 zł.

  • Fjord Nansen

Istniejący od 1996 roku Fjord Nansen nawiązujące swoją stylistyką i przekazem do skandynawskiej narracji. Marka obecnie może pochwalić się bardzo szerokim asortymentem, od skarpetek, przez kurtki zewnętrzne, po namioty i plecaki.

Marka funkcjonuje także na zagranicznych rynkach, a należy do firmy SZANTI Dariusz Staniszewski. Produkty marki używa i testuje podróżnik Olek Doba. Więcej informacji o marce: www.fjordnansen.pl.

Nagroda za Wybór Czytelników: kije trekkingowe Gravel

Klasyczne kije trekkingowe na górskie wycieczki z zewnętrzną blokadą. Wykonane z wytrzymałego stopu duraluminium 6061. Posiadają widiowe groty, w zestawie ochronne końcówki z tworzywa, do transportu. Komfort użytkowania zapewnia system blokowania rozporowy typu „click” (nie trzeba kręcić).

Fjord Nansen, kije trekkingowe GravelFjord Nansen, kije trekkingowe Gravel

System jest dokręcany specjalnymi śrubkami (nie trzeba używać śrubokrętu). Anatomicznie wyprofilowana gumowa rękojeść i regulowane taśmy zwiększają wygodę użytkowania. Kije rozkładane są długości 135 cm. W komplecie – dwa talerzyki trekkingowe 50 mm. Waga jednego kijka: 292. Wartość nagrody: 109, 90 zł.

Nagroda dla głosujących Czytelników: pięć chust tunelowych

Wykonana z poliestrowych mikrowłókien chusta będzie przydatna do każdego typu aktywności. Ochroni przed wiatrem, słońcem i kurzem, a przy tym szybko schnie. Można ją wykorzystać jako: czapkę, opaska na głowę, opaska na nadgarstek, kominiarka, bandana, a także jako ręcznik. Doskonała dal wszystkich fanów outdooru.

***

 Pełen spis nagród:

  • Nagrodami za Pierwsze Miejsce są:

– Bon wartości 760 zł do wykorzystania na dowolne produkty marki Yeti

– Publikacja Tekstu w głównym oknie portalu „Outdoor Magazyn” przez okres trzech tygodni

– Karnet na wszystkie dni Krakowskiego Festiwalu Górskiego

  • Nagrodami za Drugie Miejsce są:

– Kurtka marki Alvika: Czarnohora lub Orla

– Publikacja Tekstu w głównym oknie portalu „Outdoor Magazyn” przez okres dwóch tygodni

– Karnet na wszystkie dni Krakowskiego Festiwalu Górskiego

  • Nagrodami za Trzecie Miejsce są:

– Super lekki śpiwór puchowy Magic 125 zip marki Cumulus

– Publikacja Tekstu w głównym oknie portalu „Outdoor Magazyn” przez okres dwóch tygodni

– Karnet na wszystkie dni Krakowskiego Festiwalu Górskiego.

  • Nagrodami za wyróżnienia są:

– Koszulka Chimney Sweep for luck z grafiką ścienną marki Climbe

– Koszulka Chimney Sweep for luck i kubek marki Climbe

– Dwa komplety bielizny marki Brubeck

  • Nagrodami za najlepsze opowiadania z wątkiem wspinaczkowym są:

– Plecak K2 70 l marki HiMountain

– Pakiet posiłków liofilizowanych marki Lyo Food

– Chwytotablica marki Gatowalls

  • Nagrodami za Wybór Czytelników są:

– Legginsy marki Kwark

– Komplet bielizny marki Brubeck

– Kijki trekkingowe Gravel marki Fjord Nansen

  • Nagrodami dla głosujących Czytelników są:

– Rękawice marki Kwark

– Pięć par skarpet marki Brubeck

– Pięć chust marki Fjord Nansen

– Trzy karnety na Krakowski Festiwal Górski

  • Dodatkowo dla wszystkich uczestników konkursu, którzy nie zajęli miejsca w pierwszej trójce marka Alvika gwarantuje rabat 200 zł na zakup kurtki Czarnohora lub Orla.

***

Regulamin znajduje się TUTAJ. Zapraszamy do udziału w konkursie!

Źródło: Outdoor Magazyn

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0