Przed nami dwa dni ISPO Academy

Dwa dni wypełnione specjalistycznymi wykładami i seminariami, 15 prelegentów, event dla dziennikarzy i wiele innych atrakcji – już w czwartek rozpocznie się najważniejsze, branżowe wydarzenie jesieni – druga polska edycja ISPO Academy. Prezentujemy zaktualizowany program, pełną listę prelegentów i informacje praktyczne.

 

Program: 

24.10.2013 / Czwartek

Warsztaty dla wystawców:

  • 10:00 Rejestracja uczestników/ Welcome coffee & snacks
  • 10.30 Powitanie gości
  • 10.35 -11.35 Jak optymalnie przygotować się do udziału w targach ISPO MUNICH– planowanie, budżetowanie, dobór działań marketingowych… – Oliver Balzer/Joanna Biernacka-Goworek, ISPO-Team, Niemcy/ Polska
  • 11.35-12.35 Optymalne stoisko targowe czyli jak stworzyć funkcjonalną przestrzeń do pracy a zarazem wyróżnić się  z tłumu, Aleksandra Żurek, Partner/ Polska
  • 12.35-12.50 Przerwa
  • 12.50-13.50 Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego. Wsparcie inwestycyjne i promocyjne dla MŚP w latach 2007 – 2013. Zarys RPO WSL na lata 2014 – 2020, Anna Wasik, Hanna Styrc/ Śląskie Centrum Przedsiębiorczości/ Polska
  • 13.50-14.50 Targi ISPO z perspektywy międzynarodowego przedstawiciela handlu – jak dobrze przygotować się do wizyty potencjalnych kupców zagranicznych, Hans Overduin, ISPO Senior Associate/ Holandia
  • 14.50-15.50 Lunch
  • 15.50-16.50 Jak sprawić by naszą markę/ nasz produkt zapamiętały media – jak przygotować interesujące informacje prasowe, komunikacja via social media, przykłady tekstów prasowych, Lauren Fox, Totally Foxed/ Wlk. Brytania
  • 16.50 -17.30 Czy i jak działania public relations i social media mogą wspierać sprzedaż – synergia działań komunikacyjnych, Anna Wróblewska, Projekt 77 Agencja marketingu i PR – członek Polish Outdoor Group/ Polska
  • 17.30 Zakończenie warsztatów

Event dla dziennikarzy

  • 18.00 Welcome coffee & snacks
  • 18.30 Konferencja prasowa ISPO MUNICH 2014, Sylvia Schalli, Oliver Balzer, ISPO Team/ Niemcy
  • 19.00-20.00 „Moja droga przez góry“, prezentacja polskiej alpinistki i skialpinistki Oli Dzik

 

25.10.2013 / Piątek

Event dla dziennikarzy

  • 7.30-8.00 Rozgrzewka/ przebieżka na świeżym powietrzu dla uczestników wycieczki w góry. Prowadzenie: Ola Dzik
  • 8.00-9.00 Śniadanie
  • Od godz. 8.00 Rejestracja uczestników wycieczki i wydawanie odzieży do testów
  • 9.30-14.30 Trekking tour pod przewodnictwem licencjonowanego przewodnika beskidzkiego Oli Dzik. Wycieczka w góry połączona z aktywnym testem odzieży outdoorowej oraz obuwia turystycznego
  • Ok. 14.00 Powrót z wycieczki
  • 14.30 -15.30 Lunch
  • Ok. 16.00 Pożegnanie dziennikarzy 

 

Seminarium dla sklepów sportowych i outdoorowych

  • 10.00 Rejestracja uczestników/ Welcome coffee & snacks
  • 10.30 -12.00 Jak wspomóc sprzedaż w sklepie, dzięki właściwemu doborowi marek i odpowiednio zbudowanej kolekcji, Hans Overduin, ISPO Senior Associate/ Holandia
  • 12.00-12.45 Polski rynek outdoorowy z perspektywy zachodnioeuropejskiej 
  • GOŚĆ SPECJALNY: Mark Held, sekretarz generalny European Outdoor Group/ Szwajcaria
  • 12.45-13.00 Przerwa
  • 13.00 -14.00 Zrozumieć swojego klienta – zakupy offline/online – jakie korzyści wynikają ze sprzedaży wielokanałowej dla sprzedawców i producentów, dr Hanno Deyle, Roland Berger Strategy Consultants /Niemcy
  • 14.00 -15.00 E-commerce – skuteczny sklep internetowy, Michał Kuriata, DIVANTE/ Polska
  • 15.00-16.00 Lunch
  • 16.00- 17.00 Visual Merchandising – Less is more czyli rozsądny store concept, N-Consulting/ Niemcy 
  • 17.00-17.30 Wyniki badań konsumenckich dotyczących postrzegania marek outdoroowych, Krzysztof Kamiński, Polish Outdoor Group/ Polska
  • 17.30 Koniec prezentacji, pożegnanie uczestników

Moderatorem spotkania będzie Maciej Przywecki, VMG/ Polish Outdoor Group

Prelegenci ISPO Academy

Mark Held, European Outdoor Group / Wielka Brytania

Od najmłodszych lat związany z aktywnościami outdoorowymi, dzięki swojej wspinaczkowej pasji nawiązał współpracę z Berghausem. W wieku 30 lat wszedł do zarządu firmy, będąc odpowiedzialnym za sprzedaż międzynarodową. Następnie biznesowe doświadczenie zdobywał w Szwajcarii, gdzie pracował w Mammucie. Po powrocie do Wielkiej Brytanii ponownie związał się Berghausem.

W 2002 objął stanowisko Group Board Director w Lowe Alpine. W 2003 roku wspólnie z Rolfem Schmidem z Mammuta założyli European Outdoor Group, organizację mającą na celu zjednoczenie mocno rozczłonkowanej branży outodoorowej w Europie – obecnie EOG skupia 56 firm reprezentujących około 80 proc. rynku. Od 2005 roku sprawuje funkcję Sekretarza Generalnego, zarządzając wieloma projektami EOG, takimi jak: badania rynkowe, zrównoważony rozwój, CSR czy lobbing w instytucjach europejskich.

dr Hanno Deyle, Roland Berger Strategy Consultants / Niemcy

Karierę rozpoczynał jako konsultant dla takich firm, jak Metro, Hewlett Packard, Real (hipermarket), Galeria Kaufhof (galeria handlowa), Sport Scheck (detalista sportowy) i średnich graczy FMCG (rynek produktów szybkozbywalnych). Przedmiotem jego działalności były planowanie strategiczne, doskonalenie strategii lojalnościowych, rozwój metod wielokanałowych, efektywności marketingu, CRM (zarządzanie relacjami z klientami) w sprzedaży bezpośredniej i pośredniej, zmiany organizacyjne i restrukturyzacyjne. Brał udział w jednym z największych wielokanałowych badań przeprowadzonych w Europie.

Roland Berger Strategy Consultants wraz z ECE, największym niemieckim operatorem centrów handlowych, przeanalizował wielokanałowe zachowanie 42 000 konsumentów pod kątem takich zagadnień: jak poruszają się konsumenci w świecie online i offline; co wpływa na ich decyzje zakupowe; jak wiedza, płynąca z odpowiedzi na te pytania, może przysłużyć się detalistom?

Oliver Balzer, ISPO Team / Niemcy

Absolwent studiów na kierunku Sport & Event Management w Braunschweig / Wolfenbuettel. W młodości snowboardzista na poziomie zawodniczym, obecnie nauczyciel jazdy na snowboardzie i aktywny wielbiciel sportów deskowych (wakeboarding).

Zawodowo związany z marketingiem: 8 lat na stanowisku Senior Marketing Manager w NBC Universal and Sky Germany. Od grudnia 2011 International Retail Manager w zespole projektowym targów ISPO. Zarządza projektem ISPO Academy.

Joanna Biernacka-Goworek, Pro Business Consulting/ ISPO Team

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego (Instytut Stosunków Międzynarodowych) oraz Szkoły Głównej Handlowej (Fundusze Europejskie). Od 2002 roku związana z branżą sportową i targową poprzez działalność dla targów ISPO MUNICH. W 2009 roku założyła własną firmę Pro Business Consulting. Od 3 lat zajmuje się również matchmakingiem w branży sportowej. Od 2012 przynależy do Polish Outdoor Group , a obecnie jest także członkiem zarządu organizacji. Prywatnie zapalona podróżniczka (również licencjonowany pilot wycieczek) i narciarka.

Lauren Fox, Totally Foxed / Wielka Brytania

Dziennikarka i specjalistka od komunikacji z zakresu sportu, muzyki i mediów, z ponad 20-letnim doświadczeniem. Jej pierwsze kontakty z branżą sportową sięgają 1990 roku, kiedy odwiedziła targi ISPO, jako menadżer marketingu i promocji wiodącego brytyjskiego branżowego magazynu sportowego. Pracowała jako konsultant dla sieci Blacks, doradzała takim organizacjom jak Snowsport Industries of Great Britain, British Snowboard Association, Outdoor Industries Association, zarządzała również komunikacją i relacjami ze sponsorami podczas takich imprez jak British Snowboard Championships, National Adventure Sports Show oraz Miss Reef.

Lauren była również redaktorem najważniejszych brytyjskich branżowych magazynów sportowych i outdoorowych, a jej agencja Totally Foxed zarządzała komunikacją dla takich marek jak Umbro, O’Neill, Animal, National Geographic, Wolverine, Reef and Ski Andorra (podczas London 2012), a także Holland Heineken House. Współpracuje również z ISPO kreując wizerunek targów w Wielkiej Brytanii. Dzięki znajomości zagadnień i kontaktów potrafi współdziałać z prasą, sprzedawcami oraz producentami, doradzając im jak rozwijać strategię wizerunkową, a także jak wykorzystywać targi do osiągnięcia biznesowych korzyści.

Hans Overduin, ISPO Senior Associate / Holandia

Swoje życie zawodowe związane z branżą outdoorową rozpoczął w 1990 roku, podejmując pracę w Bever Zwerfsport, wiodącej outdoorowej sieci detalicznej w Holandii.

W latach 2004–2010 pełnił tam funkcję dyrektora ds. zakupów i członka zespołu zarządzającego (Core Management Team). W trakcie swojej pracy dla Bever współtworzył Eurofamily oraz marki Meru i Kaikkialla. Od 2010 pracuje jako Senior Associate w zespole projektowym targów ISPO. Zajmuje się także consultingiem oraz fotografowaniem dzikiej natury.

Anna Wróblewska, PROJEKT 77

Właściciel PROJEKT 77 – agencji marketingu i PR, członek Polish Outdoor Group. Od 15 lat związana z branżą mediową, współpracowała m.in z takimi brandami jak: National Geographic, Polartec, Alpinus, Campus, The North Face, Salewa, GOPR, WOPR oraz przy projektach takich jak: Biegnij Warszawo, Samsung Irena Women’s Run, Konkurs Travelery National Geographic, Memoriał Piotra Morawskiego, Obóz zimowy Winter Camp.

Aleksandra Żurek, Partner

Zastępca Dyrektora w firmie Partner, zajmującej się projektowaniem i zabudową stoisk targowych w całej Europie. Od ponad 10 lat doradza klientom wystawiającym się na targach jak najlepiej zaaranżować stoisko targowe, tak, aby wyróżniało się ono wizualnie i jednocześnie spełniało swoją funkcję.

Doświadczenie zdobywała zarówno podczas rozmów z klientami jak i wielokrotnym wyjazdom na targi zagraniczne, gdzie na ‘żywo’ miała okazję zaobserwować przebieg montażu stoisk oraz zainspirować się innymi projektami i rozwiązaniami architektonicznymi.

Stoiska targowe to nieograniczone możliwości, dlatego Wystawcy powinni z nich czerpać, aby wspólnie z firmą odpowiedzialną za zabudowę stoiska stworzyć optymalnie zaaranżowaną przestrzeń, dzięki której dadzą się poznać od najlepszej strony. 

Michał Kuriata, DIVANTE

Od 2011 roku związany jest ze sprzedażą w internecie, gdzie odpowiada za marketing, SEO, SEM, SM, wsparcie klienta, sprzedaż, logistykę, wdrażanie nowych technologii i rozwiązań. Od 2012 roku współpracuje z Divante, gdzie zajmuje się zarządzaniem projektami, konsultingiem e-commerce oraz weryfikacją i tworzeniem modeli biznesowych. Brał udział w projektach dla takich marek jak: ENERGA, JTI, Rainbow Tours, Tim, Nexto, eurobuy.ua. Dodatkowo jest trenerem biznesu i pasjonatem szkoleń.

Krzysztof Kamiński, Polish Outdoor Group

Od 1996 roku związany z marketingiem w branży outdoorowej, tworzył i realizował kampanie reklamowe oraz działania z zakresu brandingu. Od 1997 zrealizował także kilka projektów badawczych eksplorujących rynek outdoorowy. Współzałożyciel POG. Obecnie zawodowo zajmuje się procesami fuzji i przejęć.

Maciej Przywecki, VMG Group/ Polish Outdoor Group

Dyrektor ds. strategii i rozwoju VMG Group. Ma na swoim koncie ogólnopolskie i międzynarodowe projekty marketingowe, zarówno dla marek prywatnych jak i podmiotów publicznych. W marketingu outdoorowym pracuje od 15 lat. Realizował szereg projektów i kampanii dla wiodących marek z tego rynku. Jest prezesem VMG Outdoor Sports Marketing oraz członkiem i współtwórcą stowarzyszenia Polish Outdoor Group.

Anna Wasik, Śląskie Centrum Przedsiębiorczości 

Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego Wydziału Nauk o Ziemi na kierunku geografia oraz Akademii Ekonomicznej – Zarządzanie Projektami Europejskimi. Od 5 lat związana z funduszami europejskimi w Śląskim Centrum Przedsiębiorczości. Doświadczenie z funduszami rozpoczęła w komórce ds. wyboru projektów przeprowadzając ocenę formalną i merytoryczno-techniczną wniosków o dofinansowanie, przygotowując umowy z Beneficjentami, prowadząc szkolenia z zakresu wypełniania wniosków o dofinansowanie. Obecnie pracuje w komórce ds. systemowych i programowych zajmując się sprawozdawczością oraz opracowywaniem dokumentacji programowej na lata 2014-2020.

Hanna Styrc, Śląskie Centrum Przedsiębiorczości 

Inżynier jakości, absolwentka Wydziału Inżynierii Materiałowej i Metalurgii Politechniki Śląskiej, od roku 2011 związana ze Śląskim Centrum Przedsiębiorczości, obecnie pracownik komórki ds. systemowych i programowych. Zahartowana w kontaktach z Beneficjentami oraz Wnioskodawcami Śląskiego Centrum Przedsiębiorczości między innymi poprzez prace nad przygotowywaniem umów o dofinansowanie w komórce wyboru projektów oraz prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych w tej instytucji. Aktualnie jej praca skupia się głównie na opracowywaniu dokumentacji programowej dotyczącej nowej perspektywy 2014+.

Sylvia Schalli, ISPO Team

Sylvia studiowała w Monachium wiedzę o sporcie ze szczególnym uwzględnieniem mediów i komunikacji. W trakcie studiów odbyła liczne praktyki w rozmaitych redakcjach. Po skończonych studiach odbyła praktykę w dziale prasowym ISPO. Przez 3,5 roku pracowała w agencji PR TOC zajmując się obsługą m.in. BMW Laufsport, Bodystreet, TRX, SUUNTO, PowerBar, Nordblanc. Obecnie pracuje dla Messe Muenchen jako PR Manager targów ISPO – ISPO MUNICH oraz ISPO BEIJING.

Ola Dzik, BluEmu

Absolwentka psychologii i socjologii, obecnie kończy studia doktoranckie. Alpinistka, skialpinistka, zawodniczka w rajdach przygodowych. Na swym koncie ma m.in. wejście na ośmiotysięczny Gasherbrum II. Jako pierwsza Polka zdobyła Pik Pobiedy i stanęła na wszystkich siedmiotysięcznikach b. ZSRR, uzyskując tytuł Śnieżnej Pantery. Wśród innych jej osiągnięć wymienić można mistrzostwo Polski w skialpinizmie oraz ukończenie jako pierwsza kobieta najdłuższego dystansu zawodów Elbrus Race. Jest międzynarodowym przewodnikiem górskim UIMLA, współprowadzi firmę turystyczną BluEmu.

Informacje praktyczne

 

Jak dojechać? 

Ośrodek „Czarny Groń” 

RZYKI, Os. Praciaki 91, 34-125 Sułkowice 

Tel. 33 870 16 30, Fax: 33 870 16 30, e-mail: recepcja@czarnygron.pl 

Dane do nawigacji GPS: 

49.47’49’’ N 

19.23’16” E


Ośrodek „Czarny Groń”

Organizatorzy i partnerzy

Do zobaczenia na ISPO Academy!

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0