HomeRynek outdoor

Dzień Darmowej Dostawy już dzisiaj

Trwa Dzień Darmowej Dostawy. Do akcji przyłączyła się rekordowa liczba sklepów – jest ich ponad 2100, wśród nich znajduje się wiele sklepów outdoorowych.

Tegoroczny Dzień Darmowej Dostawy, organizowany po raz czwarty przez serwis eKomercyjnie.pl, przypada na ten sam dzień co Cyber Monday w Stanach Zjednoczonych, czyli 2 grudnia 2013. W Dniu Darmowej Dostawy w godzinach od 00:01 do 23:59 będzie można zrobić zakupy online szybko, wygodnie i bez ponoszenia kosztów przesyłki.

Także sklepy outdoorowe i turystyczne dołączyły do akcji. Dziś kosztów przesyłki nie zapłacimy m.in. w sklepach: Alpin Sklep, E-Pamir, Outdoorzy.pl, Globrtek.com, e-Horyzont.pl, Plecak Turysty, Salewa Mountian Shop, Skalnik.pl, Tuttu.pl, Kwark, e-Biwak.pl, Hudy Sport, Climbe, Sklep Górski K2, SklepExtreme.pl, Just Sport, Woda Góry Las, Jack Wolfskin, OutdoorPro.pl, The North Face 8a.pl, equip.pl, Taternicki.pl, 8a.pl, Megaoutdoor.pl, Everest, Polar Sport, Negra Sport i w wielu innych. Pełan lista sklepów turystycznych znajduje się TUTAJ, a sportowych TUTAJ.

Na oficjalnej stronie www.dziendarmowejdostawy.pl można na bieżąco zapoznawać się z listą sklepów, które przyłączają się do akcji. Najwięcej zgłosiło się w kategoriach: „Dom i ogród” (18,4 proc.), „Uroda i zdrowie” (11,9 proc.), „Odzież, dodatki” (11,4 proc.), „Dla Dzieci” (7,5 proc.) oraz „Sport” (5,4 proc.).

Jak mówi Krzysztof Bartnik, prezes eKomercyjnie.pl, z roku na rok Dzień Darmowej Dostawy zyskuje coraz większą popularność.

Tym samym w kalendarzu polskiej branży e-commerce, jak i świadomości Internautów, już chyba na dobre zagościło święto zakupów internetowych. Dzięki współpracy firm z całego sektora mamy dużą szansę na wykreowanie wydarzenia na miarę Cyber Monday, które co roku odbywa się w Stanach Zjednoczonych. I cały czas robimy wszystko, by ten cel zrealizować – dodaje.

Jak wyglądał Cyber Monday 2012 w USA

Cyber Monday to pierwszy poniedziałek po Święcie Dziękczynienia, kiedy Amerykanie zaczynają poszukiwać w Internecie zniżek na zakupy świąteczne. Jak wynika z danych firmy badawczej comScore, konsumenci z USA w trakcie ostatniego Cyber Monday (26 listopada 2012) wydali 1,46 miliarda USD, co stanowiło 17 proc. więcej w porównaniu do roku 2011, kiedy to przeznaczyli 
1,25 miliarda USD na zakupy internetowe w tym dniu. 

Czego możemy się spodziewać od sklepów?

 Zakwalifikowany do Akcji DDD Sklep Internetowy ma obowiązek:

  • nie podnosić cen sprzedawanych towarów o wartość przesyłki od dnia zakwalifikowania do Akcji DDD do 2 grudnia 2013 roku;
  • wprowadzić koszt dostawy równy 0 (zero) złotych dla wszystkich zamówień złożonych 2 grudnia 2013 od godziny 00:01 do godziny 23:59, niezależnie od metody płatności, rodzaju dostawy i wartości zamówienia.

 Zakwalifikowany do Akcji DDD Sklep Internetowy ma prawo:

  • ustalić minimalną wartość zamówień na 20 pln brutto;
  • uzależnić realizację zamówienia w ramach Akcji DDD od założenia przez swojego klienta konta, w ramach którego podane zostaną dane niezbędne do realizacji takiego zamówienia;

Więcej informacji o akcji, lista sklepów i regulamin znajdują się na stronie: www.dziendarmowejdostawy.pl

Źródło: Dzień Darmowej Dostawy

KOMENTARZE

WORDPRESS: 1