HomeRynek outdoorBarometr rynku outdoor

Barometr rynku: pierwszy miesiąc w roku nad kreską

Kwiecień jest pierwszym miesiącem 2014 roku, w którym wyniki sprzedaży w sklepach outdoorowych biorących udział w naszym barometrze rynku, są lepsze względem analogicznego okresu w ubiegłym roku.

Kwiecień był już w pełni wiosennym miesiącem ze zmienną pogodą – wysokie temperatury przeplatały się z niższymi, deszcze ze słońcem. Ubiegły miesiąc to także okres świąteczny i przygotowania do długiego majowego weekendu. 

Ostatecznie wyniki sprzedaży w sklepach outdoorowych były wyższe o 0,8 proc. w stosunku do kwietnia ubiegłego roku. Miejmy nadzieję, że trend wzrostowy się utrzyma.

Zarząd INTERSPORT Polska informuje natomiast, że przychody netto ze sprzedaży osiągnięte w kwietniu 2014 roku wyniosły 17 846 tys. zł i były wyższe o 1,4 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2013 roku (było: 17 591 tys. zł).

Narastająco od stycznia do kwietnia 2014 roku łączna wartość przychodów ze sprzedaży wyniosła 77 617 tys. zł, czyli więcej o 2,6 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2013 roku (było: 75 648 tys. zł).

W naszym barometrze prezentowane są wyniki sprzedaży z 15 topowych sklepów outdoorowych w Polsce:

  • 8a.pl (Gliwice)
  • Alpin Sklep (Warszawa)
  • E-Pamir.pl (2 sklepy, Kraków, Kielce)
  • Mammut (Sklep Firmowy, Katowice)
  • sieć Skalnik (5 sklepów, Wrocław)
  • Trawers (2 sklepy, Łódź)
  • TrekkerSport (Poznań)
  • Woda Góry Las (Poznań)
  • Weld – Sklep Górski (Dąbrowa Górnicza)

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0