HomeRynek outdoor

Rozwój sklepów marki 4F

Wrześniowe powroty z wakacji marka 4F powita nowymi salonami firmowymi i modernizacją już istniejących sklepów. Należy spodziewać się aż sześciu zmian na mapie sieci handlowej firmy.

Już pierwszy tydzień miesiąca przyniesie zmiany. 5 września nowy sklep marki 4F rozpocznie działalność wraz z otwarciem Galerii Warmińskiej w Olsztynie.

Sklep marki 4F (fot. 4F)Sklep marki 4F (fot. 4F)

Natomiast tydzień później, 12 września, nowy salon firmowy wzbogaci ofertę Centrum Handlowego Atrium Promenada w Warszawie. 17 września, to kolejna data w napiętym harmonogramie marki, kiedy to w Centrum Handlowym Brodnica zostanie otwarty kolejny nowy salon 4F.

Parę dni później, 19 września, należy spodziewać się aż dwóch uruchomień sklepów, w tym: nowego w Galerii Jurajskiej w Częstochowie i po remodelingu w krakowskiej Bonarce. Na zakończenie pracowitego miesiąca, przewidziane jest otwarcie zmodernizowanego i powiększonego salonu firmowego w warszawskiej Arkadii. Po tych zmianach ilość sklepów 4F wzrośnie do 133 punktów w całym kraju.

Firma OTCF, właściciel marki 4F, to jeden z wiodących producentów wysokiej klasy odzieży i akcesoriów sportowych. Produkty tej marki to połączenie jakości, technologii i modnego wzornictwa. Oferta doskonale wpisuje się w potrzeby osób, które uprawiają sporty okazjonalnie i amatorsko, jak również profesjonalistów oraz sportowców sięgających po medale.

 Informacja prasowa marki 4F

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0