HomeRynek outdoor

Cztery marki Fenix Outdoor Group z agencją PR

Fenix Outdoor Group rozpoczyna od stycznia współpracę z agencją PR w Polsce. Obsługą czterech marek z portfolio Grupy – Fjällräven, HanWag, Brunton i Primus – zajmie się agencja Snow PR Events & Communications.

Strategicznym celem współpracy Fenix Outdoor Group i agencji Snow PR będzie wzmacnianie wizerunku każdej z marek i utrzymywanie relacji z mediami. Zakres współpracy obejmie opracowanie strategii komunikacji i realizację działań PR takich jak doradztwo, media relations, showroom i, w przypadku marki Fjällräven, również obsługę social media.

Zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją PR, by zwiększyć znajomość naszych marek wśród polskich konsumentów i pokazać bogatą ofertę, którą możemy im zaproponować – mówi Sanela Krisat, Marketing Manager z FENIX Eastern Europe. – Każda z marek ma niezwykle długą historię i wieloletnie doświadczenie jej twórców, które wpływa na najwyższą jakość oferowanych produktów. Szukaliśmy agencji, która rozumie specyfikę aktywności outdoorowych oraz podziela te same wartości, co my – dodaje.

Tworzenie produktów ponadczasowych, o wysokiej funkcjonalności i trwałości, a także odpowiedzialność za środowisko i promowanie idei przebywania na świeżym powietrzu – to misja marki Fjällräven, której pozostaje wierna od 1960 roku. Fjällräven to nie tylko wysokiej jakości ubrania outdoor’owe, ale również funkcjonalny i trwały ekwipunek outdoorowy taki jak namioty, śpiwory i szeroka gama plecaków.

Doskonałe dopasowanie, solidność wykonania, trwałość i wykorzystanie najlepszych materiałów to HanWag – marka o ponad 90-letniej historii i doświadczeniu w sztuce tworzenia najwyższej jakości butów. Nazwa marki pochodzi od jej założyciela, Hansa Wagnera, który produkcję obuwia rozpoczął w 1921 roku. Jego nowatorskie rozwiązania stosowane są do dziś, a buty trekkingowe i alpinistyczne HanWag są przez ich użytkowników zaliczane do najtrwalszych na świecie.

Brunton i Primus to najstarsze marki z grupy Fenix Outdoor. Brunton powstał w 1894 roku i od ponad 100 lat produkuje sprzęt dla pasjonatów outdoor’u, poszukujących wyłącznie niezawodnych rozwiązań i niezwykłej trwałości. Oferuje przede wszystkim doskonałej jakości kompasy i banki energii, a także systemy ocieplające. Primus, marka która powstała w 1892 roku, znana jest na polskim rynku z produkcji kuchenek i palników przeznaczonych do gotowania na dworze. Jest to marka legendarna – kuchenkę Primusa miał ze sobą Roald Amundsen, gdy jako pierwszy zdobył Biegun Południowy w 1911 roku, a sir Edmund Hillary i Tenzing Norgay korzystali z Primusa podczas pierwszej w historii wyprawie na Mount Everest w 1953 roku. Dziś Primus to również akcesoria turystyczne takie jak termosy, naczynia i sztućce outdoorowe, a także oświetlenie, czy gaz do palników.

Umowa między Snow PR a Fenix Outdoor group została podpisana na rok z możliwością przedłużenia.

 Informacja prasowa

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0