HomeRynek outdoor

Przed nami ISPO MUNICH 2015

Nadchodzi najważniejsze zimowe wydarzenie dla europejskiej branży outdoorowej i sportowej, czyli targi ISPO MUNICH 2015. Już w dniach od 5 do 8 lutego będziemy mieli okazję poznać tysiące nowych produktów na kolejny sezon proponowanych przez ponad 2,5 tys. firm. 

Kolekcja marki Norrona na ISPO 2014 (fot. 4outdoor)Kolekcja marki Norrona na ISPO 2014 (fot. 4outdoor Biznes)

Na ISPO MUNICH trudno się nudzić − targi robią wrażenie nie tylko pod względem wielkości, ale również intensywności pracy i wydarzeń towarzyszących. Będą mogli się o tym przekonać także polscy wystawcy i odwiedzający. W tym roku zobaczymy nowości od 47 firm z kraju nad Wisły, wśród nich 13 będzie prezentować się w halach outdoorowych, w tym m.in. 4Fun, Body Dry, Kaps, Małachowski, Milo, Lyo Food, Pajak oraz Pro Rock Climbing i VMG.

Zapraszamy również na stoisko stowarzyszenia Polish Outdoor Group (Hala B, 630), które będzie stało otworem dla biznesowych (i nie tylko) spotkań. 

Tegoroczne targi ISPO nie przynoszą wielkich nowości organizacyjnych, choć nie obejdzie się bez kilku zmian. Tradycyjnie już uczestnicy będą mogli wziąć udział w specjalistycznych wykładach odbywających się w ramach ISPO Academy. W swoich prezentacjach prelegenci zajmą się czterema głównymi tematami: e-commerce’em, doświadczeniem marki, komunikacją wizualną oraz trendami w tekstyliach. Konferencje będą odbywać się w czwartek, piątek i sobotę, od godziny 11:00, 13:00 oraz 15:00. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja. Również wcześniej należy zgłosić swój udział w wycieczce po monachijskich sklepach − Retail Tour − która skierowana jest przede wszystkim do wystawców chcących podpatrzyć najlepsze praktyki w wiodących sklepach outdoorowych i sportowych.

Prace jury ISPO AWARD 2013 (fot. ISPO MUNICH)Prace jury ISPO AWARD 2013 (fot. ISPO MUNICH) 

Do stałych punktów programu należą również konferencje przygotowywane przez stowarzyszenie European Outdoor Group, panel Textrends Forum, RUNNER’S WORLD Running Shoe Symposium, ISPO Cold Water Surfing, ISPO Freeski Summit oraz ISPO Health & Fitness. Także na stoiskach marek outdoorowych i sportowych będzie czekało wiele ciekawych wydarzeń.

Jednym z głównych punktów programu targów ISPO jest wyróżnianie produktów w ramach konkursów ISPO BRANDNEW oraz ISPO AWARD. Nagrody w ramach tego drugiego zostaną przyznane bezpośrednio na targach, zaś zwycięskie produkty będzie można podziwiać na specjalnej wystawie. 

Warto zauważyć, że w tym roku na targach zabraknie Snow Ice & Rock Summit. Zmieni się również lokalizacja pokazów mody, które zostaną przeniesione na teren przy bramkach wejściowych i uświetnią poranne godziny targów.

Dla branżowych odwiedzających targi będą czynne od 5 do 7 lutego w godzinach od 9:00 do 18:00, zaś 8 lutego w godzinach od 9:00 do 17:00. Wszystkie potrzebne informacje na temat ISPO MUNICH znajdują się na stronie www.ispo.com.

W trakcie trwania wydarzenia do dyspozycji wystawców są polscy przedstawiciele targów ISPO MUNICH:

  • Joanna Biernacka-Goworek: + 48 695 744 503
  • Agata Białek: + 48 537 884 969

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0