Warto sprzedawać na arena.pl – nowej platformie handlowej

Zwiększyć sprzedaż, pozyskać nowych klientów, a przy okazji wypromować markę sklepu przez pomysłowe akcje marketingowe – to cele, jakie można zrealizować dzięki współpracy z arena.pl.

arena.pl to nowa, innowacyjna platforma handlowa, to centrum zakupów, rozrywki i społeczności zakupowych. Portal startuje w drugim kwartale 2015 r. i prezentować będzie ofertę wyłącznie wiarygodnych, polskich sklepów internetowych, zapewniając dzięki temu wysokie bezpieczeństwo zakupów, dobry poziom obsługi oraz atrakcyjną ofertę dla kupujących.

Warunki sprzedaży na arena.pl są naprawdę korzystne:

  • Brak opłat za wystawianie towarów – można wystawić całą ofertę (bezterminowo)
  • Niskie prowizje od sprzedaży – to jedyny, niewielki koszt współpracy
  • Indywidualne wsparcie dla współpracujących sklepów
  • Inwestycja arena.pl w marketing oferty partnera handlowego
  • Łatwa integracja i zamieszczanie oferty na arena.pl: XML, API, Panel Sprzedawcy

arena.pl jest projektem posiadającym solidne zaplecze finansowe i skupia się na najbardziej atrakcyjnych handlowo branżach: dziecko, sport i turystyka, elektronika, pielęgnacja i zdrowie, dom i ogród, moda, kultura, motoryzacja.

Dla sklepów aktywnie sprzedających na arena.pl przygotowany zostanie atrakcyjny program akcyjny dający możliwość uzyskania notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych akcji arena.pl. Dzięki temu możliwa stanie się partycypacja we wzroście wartości akcji arena.pl na giełdzie. Naprawdę warto sprzedawać na arena.pl!

„Staramy się być na bieżąco z aktualnymi trendami w branży e-commerce i podążać za tymi, które uznamy za korzystny kierunek dla naszej firmy. Skuteczne działania wymagają nie tylko analizowania na bieżąco branżowych informacji i opinii, ale również szukania nowych możliwości współpracy i zwiększania obrotów. Z tego powodu podjęliśmy współpracę z arena.pl i liczymy na jej owocne wyniki.” – Marek Srębowaty, YesSport, E-commerce Manager.

„W branży e-handlu ważne jest, żeby cały czas poszukiwać nowych kanałów sprzedaży, inwestować w marketing nie tylko własnego sklepu, ale także poszczególnych produktów promowanych i sprzedawanych w social media, przez działania PR i w ramach strategicznych sojuszy. Ważne, żeby robić to efektywnie kosztowo, żeby współpracować z prężnymi, aktywnymi partnerami. Takim partnerem jest arena.pl, która zyskała już zaufanie wielu sklepów z różnych branży.” – Paweł Kosicki, Kierownik ds. kluczowych klientów arena.pl w kategorii Sport i Turystyka.

Zapraszamy do bezpłatnej rejestracji jako sprzedawca na arena.pl, a w razie pytań zapraszamy do kontaktu z Działem Handlowym arena.pl.
 
W razie pytań, bądź chęci umówienia się z przedstawicielem arena.pl w trakcie targów Sport Expo, zapraszamy do kontaktu:

Paweł Kosicki
Kierownik ds. kluczowych klientów
tel: 669 444 011
e-mail: pawel.kosicki@arena.pl
 
Nowy Handel – ZAPRENUMERUJ NH

Artykuł sponsorowany

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0