HomeRynek outdoorBarometr rynku outdoor

Barometr rynku: marzec mocno na plusie

Wraz z nadchodzącą wiosną kolejny miesiąc z rzędu w naszym barometrze rynku jest na zielono – badane przez nas sklepy osiągnęły wyższe wyniki sprzedaży niż w marcu 2014 roku.

To już kolejny miesiąc, gdy wyniki sprzedaży są lepsze względem analogicznego okresu w ubiegłym roku. Wynik w marcu, to 6,6 proc. na plusie. 

Powiedzenie „w marcu jak w garncu” niezawodnie sprawdziło się także w tym roku. Pogoda była kapryśna, jednak marzec to już początki wiosennych aktywności, a jednocześnie jest to ostatni dzwonek dla tych zimowych. Sklepy outdoorowe biorące udział w naszym barometrze wyszły z tego obronną ręką.

Po kilku miesiącach gorszych wyników, zadowoleni mogą być wreszcie przedstawiciele spółki Intersport Polska. Przychody netto ze sprzedaży osiągnięte w marcu 2015 roku wyniosły 15 564 tys. zł i były niższe o 9,5 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2014 roku (było: 17 206 tys. zł). Narastająco, od stycznia do marca 2015 roku, łączna wartość przychodów ze sprzedaży wyniosła 56 012 tys. zł, czyli o 6,3 proc. mniej w stosunku do I kwartału 2014 roku (było: 59 771 tys. zł).

W naszym barometrze prezentowane są wyniki sprzedaży z 15 topowych sklepów outdoorowych w Polsce:

  • 8a.pl (Gliwice)
  • Alpin Sklep (Warszawa)
  • E-Pamir.pl (Kraków)
  • Mammut (Sklep Firmowy, Katowice, Kraków)
  • sieć Skalnik (3 sklepy, Wrocław)
  • Trawers (2 sklepy, Łódź)
  • TrekkerSport (Poznań)
  • Woda Góry Las (Poznań)
  • Weld – Sklep Górski (Dąbrowa Górnicza)

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0