HomeRynek outdoor

Red Bird i marka VAUDE rozpoczęły współpracę

Od czerwca łódzka firma Red Bird jest odpowiedzialna za wprowadzanie na polski rynek produktów marki VAUDE, znanych z najwyższej jakości oraz wytrzymałości. Niemiecką firmę cechuje zrównoważony rozwój oraz działalność w zgodzie naturą.

VAUDE to niemiecki dostawca sprzętu sportowego. Od momentu założenia w 1974 roku w swojej działalności skupia się głównie na produkcji plecaków turystycznych.

Vaude, logo new

 

Dzisiaj oferuje również szeroką gamę toreb podróżnych, toreb na laptopa oraz toreb i plecaków miejskich. VAUDE projektuje ponadto wyposażenie turystyczne, takie jak śpiwory, namioty oraz specjalistyczną odzież do wspinaczki. Oferta odzieży i plecaków skierowana jest głównie do sklepów turystycznych i górskich, natomiast kolekcja toreb i plecaków miejskich dedykowana jest właścicielom sklepów z segmentu „street” i „fashion”.

Swoją ideę firma zawarła w haśle “The spirit of mountain sports”, co oznacza „ducha sportów górskich”. Innymi wartościami realizowanymi przez tę rodzinną firmę jest przywiązanie do samodoskonalenia, rozwoju swoich partnerów, pracowników czy dostawców oraz dbałość o środowisko naturalne. W ramach tej ostatniej, niektóre serie produktów wytwarzane są z przetworzonych butelek PET. 

Red Bird przejmie prowadzenie w Polsce marki VAUDE na zasadzie agenta. Pierwszy raz mamy taką sytuację, że nie będziemy bezpośrednio dystrybuować produktów klienta. Taki model współpracy niemiecka firma stosuje we wszystkich krajach. Mamy nadzieję, że akcesoria VAUDE wypełnią lukę po marce Jansport, która dwa lata temu wycofała się z rynku polskiego – mówi Arkadiusz Majewski, właściciel firmy Red Bird.

VAUDE aktywnie wspiera również sportowców, specjalizujących się we wspinaczce górskiej i skałkowej oraz rowerzystów. Dla tych ostatnich projektuje i produkuje  gamę specjalistycznej odzieży.

W 2013 roku założyciel VAUDE  został wyróżniony jako osoba mająca olbrzymi wpływ na kształtowanie rynku outdoorowego na całym świecie, a sama marka znalazła się wśród trzech najlepszych firm przyjaznych rodzinie. W 2014 roku marka VAUDE została wyróżniona nagrodami w kategoriach „Trend Company” oraz „Favorite Brand” na rynku niemieckim – wylicza Majewski.

Produkty marki VAUDE można zakupić u przedstawiciela marki w Polsce – Red Bird.

***

Red Bird (http://www.redbird.pl/) – Łódzka firma zajmująca się importem i dystrybucją markowej odzieży oraz akcesoriów podróżnych. Wyłączny dystrybutor marki Contigo, Pacsafe, Mac in Sac, Troika, Thermos, VAUDE. Producent i właściciel marek Dr.Bacty, LuckyLock, SevenStones.

Informacja prasowa firmy Red Bird

KOMENTARZE

WORDPRESS: 5
  • comment-avatar
    Anonim 9 lat ago

    Vaude za JanSport. „Mamy nadzieję, że akcesoria VAUDE wypełnią lukę po marce Jansport” – niezłe pojęcie o wyobrażeniu…

    • comment-avatar
      Anonim 9 lat ago

      Ja zacytuje coś innego, z innego miejsca:. „Zagrożeniem dla sklepów jest oferta Lidla, Tchibo albo Decathlona. Bo tam są na- prawdę przyzwoite produkty, jest ładnie, jest gdzie przymierzyć rzeczy, jest widno, rzeczy są w sensowny sposób poukładane. A ja jako ZwykłyKlient szukam ZwykłejKurtki i naprawdę nie rozumiem, o czym do mnie mówisz, kiedy mówisz, że kurtka ma oddychać… Na metce jest napisane, że kurtka jest narciarska, to kupuję jako narciarską. Nie mam jako ZwykłyKlient pojęcia o tym, czym się charakteryzuje dobra kurtka, bo nawet nigdy takiej nie przymierzyłem”

      Jeżeli agent „wałde” zamierza konkurować z naprawdę przyzwoitymi produktami z Lidla, Biedrony czy Deca, to musi dobrze przemyśleć strategie. Bo klient sklepu outdoorowego jest wyedukowany lepiej niż ZwyklyKlient. I może nie interesować go, czy Albrecht ma „von” przed nazwiskiem czy nie ma. Czy kurtka jest zrobiona z butelki PET, czy nie jest. Ale jak zostawia kasę w sklepie outdoorowym to wie, co to jest oddychalnosc, nieprzemakalność i membrana. I nie daje sobie wciskać kitu. A do Lidla to idzie po chleb i wino, a nie po kurtkę narciarską.

      Wiec Panie Arkadiuszu von Majewski – to, ze kreuje się Pan na znawcę handlu detalicznego nie znaczy, ze Pan nim jest. Nie wszystkiego można się nauczyć z książek i internetu, chociaż o oddychalnosci i nieprzemakalności można. Jednak aby zostać fachowcem w danej dziedzinie, trzeba miec doświadczenie. Ja nie pouczałbym hurtowników tylko dlatego, ze sie na tym znam, bo dostaje od nich faktury.

      • comment-avatar
        Anonim 9 lat ago

        nie opublikowano. Chyba 4outdoor wiedział czego nie publikować na stronie, bo może zawrzeć :D. Przynajmniej widać gdzie pan Majewski sam się zaopatruje… biedne Vaude..

  • comment-avatar
    Anonim 9 lat ago

    każdy z nas jest marketingowcem. Witam, każdy z nas jest marketingowcem, magazynierem, przedstawicielem, klientem. Tak ta branża działa na naszym rynku. Ale życie pokazuje że większość z nas się mocno z każdym rokiem rozczarowuje w tej branży. Pomimo wszystkich słusznych okrzyków o wzroście sprzedaży, rozpoznawalności, okazuje się że rynek się  kurczy. Co jest efektem 20 lat zmarnowanych na działania w rynku, raz przez sieci zewnętrzne dwa przez koncepcje sprzedaży i rozwoju produktu.
    życzę Vaude i P. Majewskiemu sukcesu. Bo każdy sukces na rynku outdoorowym jest dziś bezcenny, ale tak jak ktoś już tu pisał, dziś klient jak chce kupić kurtkę czy buty to idzie lidla albo biedronki, decathlonu, a jak ma kasę to chce się pokazać w galerii w intersporcie itd. Więc dla sklepów specjalistycznych pozostają nie nowi klienci defacto a staży wyjadacze którzy w latach 90 kupowali dostępne wtedy dobre produkty i nosili je po 10 lat zanim się rozpadły, ale jak wskazuje specyfika tych produktów one dziś już tyle nie wytrzymują.
    Temat ten jest szeroki szkoda drążyć, trzeba działać. A konkurencji życzyć wytrwałości i sukcesów by choć troszkę odbudować ten rynek
    pozdrawiam
    Mi Siek

  • comment-avatar
    Justyna 7 lat ago

    Niestety łódzka firma oszukuje klientów. Pan przed kupnem plecaka zapewniał, że gwarancja jest na wszystko. Mówił, że nawet jak się pobrudzi można przynieść na gwarancję. Zaniosłam po pięciu miesiącach użytkowania przez dziecko zniszczony plecak i pan odrzucił reklamację. Nie polecam sklepu.