The North Face powiększa sieć sprzedaży

Lider branży outdoorowej nie zwalnia tempa. Kolejny etap konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju sieci sprzedaży przyniósł otwarcie dwóch sklepów w Gdańsku i Katowicach.

Nowe sklepy marki The North Face, producenta najwyższej jakości odzieży, obuwia i akcesoriów dla alpinistów, biegaczy, miłośników pieszych wędrówek, narciarzy, snowboardzistów i podróżników, otwarte zostały w Galerii Bałtyckiej i Silesia City Center.

Nowe sklepy marki The North FaceNowe sklepy marki The North Face

Kolejne otwarcia sklepów The North Face wpisują się w strategię marki na polskim rynku, której celem jest nie tylko zwiększenie sprzedaży, ale też wzmocnienie percepcji marki wśród klientów. Istniejące sklepy notują wzrosty sprzedaży, co pozwala z nadzieją patrzeć na przyszłość tego kanału w Polsce. Kolejne kroki to otwarcia salonów w największych miastach w Polsce, w których nas jeszcze nie ma jak Poznań czy Łódź – komentuje Piotr Święch, Country Sales Manager The North Face Polska.

Nowe sklepy marki The North FaceNowe sklepy marki The North Face

Produkty z charakterystycznym biało-czerwonym logo marki, nawiązującym kształtem do północnej ściany słynnego szczytu Half Dome w Parku Yosemite, poza sklepami firmowymi w Bielsku – Białej, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Rzeszowie, Warszawie i Wrocławiu, dostępne są także w największych sieciach sklepów sportowych i sklepach specjalistycznych. Ich listę znaleźć można na stronie www.thenorthface.eu.

Informacja prasowa marki The North Face

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0