HomeRynek outdoorBarometr rynku outdoor

Barometr rynku: lipiec także na zielono

Wakacyjny i ciepły lipiec zakończył się dla sklepów biorących udział w naszym barometrze rynku z dobrymi wynikami. Względem analogicznego okresu z ubiegłego roku były one wyższe o 5,2 proc. 

To już dziesiąty miesiąc z rzędu na plusie, począwszy od października 2014 roku. Lipiec jest już w pełni urlopowym i wakacyjnym okresem, co sprzyja zakupom sprzętu outdoorowego. Dodatkowo w tym roku pogoda nie była zbyt kapryśna.

Podobnie kształtuje się to w przypadku sieci INTERSPORT Polska. Spółka informuje, że łączne przychody netto ze sprzedaży osiągnięte w lipcu 2015 roku wyniosły około 19 585 tys. zł i były wyższe o 7,3 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2014 roku (było: 18 255 tys. zł).

Narastająco w okresie od stycznia do lipca 2015 roku, wartość przychodów netto ze sprzedaży Spółki wyniosła około 130 849 tys. zł i była niższa o 1,9 proc. od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku (było: 133 394 tys. zł).

W naszym barometrze prezentowane są wyniki sprzedaży z 15 topowych sklepów outdoorowych w Polsce:

  • 8a.pl (Gliwice)
  • Alpin Sklep (Warszawa)
  • E-Pamir.pl (Kraków)
  • Mammut (Sklep Firmowy, Katowice, Kraków)
  • sieć Skalnik (3 sklepy, Wrocław)
  • Trawers (2 sklepy, Łódź)
  • TrekkerSport (Poznań)
  • Woda Góry Las (Poznań)
  • Weld – Sklep Górski (Dąbrowa Górnicza)

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0