HomeRynek outdoorBarometr rynku outdoor

Barometr rynku: mocny październik

Za nami w pełni jesienny październik, który okazał się dobrym miesiącem dla sklepów biorących udział w naszym barometrze rynku. Licząc rok do roku sklepy osiągnęły wyniki sprzedaży wyższe o 7,4 proc. 

Tym sposobem utrzymuje się dobra passa dla branży outdoorowej, która – jak mamy nadzieję – pozostanie z nami do końca roku i dłużej.

Spółka INTERSPORT Polska w październiku osiągnęła porównywalne r/r przychody netto ze sprzedaży tj. na poziomie około 13 440 tys. zł (w analogicznym okresie 2014 roku było: 13 543 tys. zł). Narastająco, w okresie od stycznia do października 2015 roku, łączne przychody netto ze sprzedaży Spółki wyniosły około 177 967 tys. zł i były niższe o 0,6 proc. od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku (było: 179 094 tys. zł).

W naszym barometrze prezentowane są wyniki sprzedaży z 15 topowych sklepów outdoorowych w Polsce:

  • 8a.pl (Gliwice)
  • Alpin Sklep (Warszawa)
  • E-Pamir.pl (Kraków)
  • Mammut (Sklep Firmowy, Katowice, Kraków)
  • sieć Skalnik (3 sklepy, Wrocław)
  • Trawers (2 sklepy, Łódź)
  • TrekkerSport (Poznań)
  • Woda Góry Las (Poznań)
  • Weld – Sklep Górski (Dąbrowa Górnicza)

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0