Salewa Polska otwiera Speedo World w Intersport Arkadia

Z początkiem lipca 2015 firma SALEWA Polska została nowym dystrybutorem produktów Speedo – światowego lidera w produkcji strojów i akcesoriów kąpielowych – na Polskę, Czechy, Słowację i Węgry.

Zmiana ta ma na celu dalsze umacnianie dystrybucji Speedo w Europie Wschodniej, a w konsekwencji zapewnienie klientom danego regionu usług jeszcze lepszej jakości. W Polsce, jednym z pierwszych zadań podjętych przez nowego dystrybutora jest odświeżenie wizerunku marki u najważniejszego klienta, czyli w sieci sklepów Intersport. Efektem jest nowoczesna koncepcja powierzchni dedykowanej marce opracowana wyłącznie dla Intersport Polska. Pozwoliło to zastosować się do wszelkich wytycznych klienta i umiejętnie wkomponować projekt w powierzchnię sklepową nie naruszając jej organizacji i spójności.

Otwarcie Speedo World w warszawskiej Arkadii (fot. Marek Kowalski)Otwarcie Speedo World w warszawskiej Arkadii (fot. Marek Kowalski)

Otwarcie pierwszej realizacji miało miejsce 30 listopada br. w warszawskiej Arkadii, czyli jednym z największych centrów handlowych w kraju. Obecni na nim byli Wiceprezes Zarządu Intersport Polska Sławomir Gil oraz przedstawiciele zarządu Speedo International, grupy OberAlp pełniącej funkcję głównego dystrybutora orazi firmy SALEWA Polska, czyli dystrybutora regionalnego marki.

Speedo World w Arkadii (fot. Marek Kowalski)Speedo World w Arkadii (fot. Marek Kowalski)

Speedo World to 14m2 na ponad 1500m2 całkowitej powierzchni sklepu Intersport, na które składa się zarówno element naścienny, jak i elementy wolnostojące. Strefa pozwala na odpowiednie wyeksponowanie zarówno produktów damskich, męskich i dziecięcych, jak i akcesoriów, a całość utrzymana jest w oficjalnej kolorystyce Speedo. Za realizację odpowiada krakowska firma krokdalej.pl. Jak mówi Jacek Grzędzielski, General Manager SALEWA Polska:

Od wielu lat marka SALEWA kładzie duży nacisk na wysokiej jakości Visual Merchandising, zarówno w swoich sklepach firmowych jak i u partnerów multibrandowych. Wyznajemy zasadę, że umiejętna aranżacja przestrzeni dedykowanej marce pozwala na przemyślane wyeksponowanie produktu oraz znacząco wspomaga komunikację z klientem. Dlatego też postanowiliśmy przenieść doświadczenie zebrane podczas pracy z SALEWA na SPEEDO. Strefa marki w sklepie takim jak Intersport nie tylko pomaga w jej pozycjonowaniu, ale również uatrakcyjnia całą powierzchnię sklepową. Koncept Speedo World, z pewnymi zmianami, realizowany będzie we wszystkich sklepach Intersport do końca drugiego kwartału 2016 roku.

 Informacja prasowa 

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0