Nadchodzą targi ISPO MUNICH 2016

Cztery dni z tysiącami najnowszych produktów, tysiącami wystawców, kilkudziesięcioma tysiącami odwiedzających z całego świata, najlepszymi sportowcami, podsumowaniami minionego roku, szkoleniami prowadzonymi przez specjalistów i najgorętszymi tematami dla branży outdoorowej i sportowej – oto co nas czeka w dniach od 24 do 27 stycznia podczas targów ISPO MUNICH 2016.

W tym roku monachijskie targi mogą nieco zaskoczyć nowościami – zmieni się m.in. układ grup wystawców w halach, co początkowo zapewne wprowadzi małą dezorientację. ISPO powraca także do swojego tradycyjnego układu dni tygodnia, tj. targi będą się odbywały w dniach niedziela–środa. Jak jednak przekonują organizatorzy wystawy, wszelkie zmiany są odpowiedzią na nowe wymagania branży sportowej i outdoorowej. Duża część elementów tego najważniejszego zimowego wydarzenia pozostaje jednak w tradycyjnej formule; przyjrzyjmy się zatem, co nas czeka na tegorocznych targach ISPO MUNICH.

Nowy układ hal

Jedną z największych i najbardziej zauważalnych zmian zarówno dla odwiedzających, jak i wystawców jest modyfikacja układu hal w odniesieniu do oferty w nich prezentowanej. Od tej edycji targów ofertę outdoorową będzie można znaleźć w halach A1, A2 i A3 (odpowiednio dawne hale: B6, A6, B5). Oznacza to konieczność opuszczenia wagonu metra na przedostatniej – a nie jak dotychczas ostatniej – stacji metra, czyli Messestadt West. Oferta ACTION została przeniesiona do hal A6, B5, B6. Tekstylia będą zlokalizowane w hali C3, performance w hali C4, health&fitness w hali B4, a oferta dostawców z Azji skupiona została w halach C1 i C2. W wyniku przeniesienia sektora outdoor bliżej wejścia WEST, swoją lokalizację zmieniła także Lounge dla członków European Outdoor Group, która od tego roku zlokalizowana jest w wejściu West. 

Zmieniony układ hal na ISPO 2016Zmieniony układ hal na ISPO 2016

Pomiędzy halą A2 a halą B2, w części zewnętrznej Atrium, zostaną zaprezentowane nowości w dziedzinie namiotów. Tent City będzie można odwiedzać przez cały okres trwania targów.

EOG zaprasza na wykłady

Jak co roku European Outdoor Group oferuje bogaty program wykładów dotyczących rynku outdoorowego, w tym prezentację raportu ze szczegółowymi danymi dotyczącymi kondycji rynku (poniedziałek, 25.01.2016, godz. 11.00–12.00). Wykłady są ogólnodostępne i odbywają się w sali konferencyjnej B32 (nad halą B3). Szczegółowy program znajduje się na stronie stowarzyszenia.

ISPO ACADEMY zaprasza na seminaria 

Targi ISPO to także szansa uczestniczenia w bogatym programie seminaryjnym zorganizowanym w ramach ISPO ACADEMY. Wykłady skupione będą wokół trzech głównych bloków tematycznych: zrównoważonego rozwoju, wyzwań ery digitalizacji w kontekście sklepu sportowego oraz komunikacji. Szczegółowy program znajduje się na stronie academy.ispo.com. Wykłady są ogólnodostępne i nie wymagają wcześniejszej rejestracji. Prelekcje odbywają się w języku angielskim lub niemieckim, przy czym większość tłumaczona jest symultanicznie na drugi język. Platforma ISPO ACADEMY, wejście WEST (EOE.4). 

Najlepsze z najlepszych, czyli ISPO AWARD 

Podczas targów ISPO absolutną koniecznością jest zapoznanie się z nowościami prezentowanymi przez młode, wchodzące dopiero na rynek firmy, czyli produkty nagrodzone w konkursie ISPO BRANDNEW. Wszystkich zwycięzców, jak i finalistów można zobaczyć w wiosce ISPO BRANDNEW Village w hali B5 podczas trwania całych targów. Wyróżnione produkty można obejrzeć jeszcze przed targami na stronie brandnew.ispo.com.

Jak co roku grono profesjonalistów nagrodzi najlepsze produkty przyznając im znak jakości – statuetkę ISPO AWARD. Produkty wybierane są w poszczególnych segmentach: outdoor, action, ski, performance, health&fitness; oddzielną kategorię stanowią produkty azjatyckie. Od 2013 roku przyznawana jest również nagroda za najbardziej kreatywne i efektowne działania marketingowe – ISPO AWARD COMMUNICATION

Ceremonie wręczenia nagród z poszczególnych segmentów odbędą się w różnym terminie. Ogłoszenie zwycięzców z kategorii outdoor będzie miało miejsce drugiego dnia targów, 25.01.2016 w godz. 11.00–12.00 na scenie w hali B5.132 w ramach ISPO BRANDNEW Village. Nagrodzone produkty będzie można oglądać podczas całych targów w hali B1.

Polscy wystawcy w monachijskich halach

Na tegorocznych targach zobaczymy najnowsze produkty 38 wystawców z Polski. Nie zabraknie stałych bywalców, pojawią się także nowe firmy. Branżę outdoorową (choć niekoniecznie poprzez identyfikację z przypisanymi jej halami) prezentować będą m.in. marki: 4Fun, Kaps, Majesty Skis, Małachowski, Milo i Pajak. Marek outdoorowych należy szukać przede wszystkim w hali A3.

Polish Outdoor Group Lounge 

Na swoje stoisko w hali A3 zaprasza także stowarzyszenie Polish Outdoor Group, czyli organizacja non-profit zrzeszająca polskie firmy i media działające w branży outdoorowej i na rzecz jej rozwoju. Już tradycyjnie Polish Outdoor Group Lounge będzie miejscem do spotkania polskiej branży, zatrzymania się na kawę i ciastko (nie zabraknie Happy Hour!), czy też odbycia biznesowej rozmowy.

Na stoisku A3.623 codziennie będzie można poznać najnowsze projekty, w które zaangażowana jest organizacja, wymienić się doświadczeniami, a także odpocząć w doborowym towarzystwie. Przestrzeń otwarta jest dla wszystkich gości!

Odrobina relaksu podczas intensywnego dnia targowego

Tradycyjnie międzynarodowi goście mogą odpocząć czy umówić się na spotkanie w International Retailers Lounge. Lounge zlokalizowana jest w pomieszczeniu konferencyjnym B11 (na 1 piętrze, schodami w wejściu WEST).

Skandynawowie zapraszają do Scandinavian Outdoor Group Baru, gdzie od niedzieli do wtorku w godz. 17.00–18.00 odbywa się happy hour – SOG Bar w hali A2.

Po oficjalnym zakończeniu dnia targowego wystawcy i odwiedzający mogą kontynuować networking w nieformalnej atmosferze podczas ISPO Get-Together. Wieczorne spotkania branży będą się odbywały codziennie po targach w zewnętrznej części Atrium wejścia WEST naprzeciwko hali A1, 17.30–20.00.

Bilety na targi

Bilety na targi ISPO MUNICH 2016 można kupić w promocyjnej cenie w przedsprzedaży internetowej na stronie targów munich.ispo.com/tickets.

Ceny biletów na targi:

Termin zamówienia

Bilet na 1. dzień

Bilet na całe targi

ISPO CARD

Zamówienia online do 8.01.2016

21,-euro

28,-euro

79,-euro

Zamówienia online 9.01–27.01.2016

25,-euro

34,-euro

79,-euro

Zakup na targach

39,-euro

50,-euro

79,-euro

Płatność za bilety zamówione poprzez stronę możliwa jest wyłącznie kartą kredytową. Odwiedzający jadący na targi po raz pierwszy muszą najpierw dokonać rejestracji, w wyniku której otrzymają login i hasło niezbędne do zamówienia biletów wstępu. Login i hasło przyznawane jest na firmę. Po zamówieniu biletów i weryfikacji karty kredytowej bilety w formie plików PDF zostaną przysłane na adres e-mail podany w trakcie rejestracji. Są to właściwe bilety wstępu, które należy wydrukować i zabrać ze sobą na targi.

Karta ISPO CARD upoważnia do szeregu korzyści, zarówno na targach, jak i w samym Monachium. Karta jest biletem wstępu na całe targi ISPO MUNICH, jak również ISPO BEIJING, ISPO SHANGHAI, uprawnia do bezpłatnych przejazdów komunikacją miejską w Monachium w trakcie trwania targów, bezpłatnego przejazdu shuttle busem na trasie lotnisko–tereny targowe–lotnisko, bezpłatnej szatni na targach, możliwości korzystania z ISPO CARD Lounge z bezpłatnymi napojami i przekąskami, zniżki w wybranych restauracjach w centrum miasta.

Kartę zamówioną online będzie można odebrać na targach w ISPO CARD Counter w wejściu WEST oraz EAST. 

Wszystko co należy wiedzieć o targach znajduje się na stronie munich.ispo.com

***

Wszystkie informacje o targach ISPO pojawią się również już wkrótce w najnowszym Magazynie 4outdoor Biznes.

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0