HomeRynek outdoor

Columbia Sportswear przekształca Montrail w submarkę firmy Columbia

Firma Columbia Sportswear ogłosiła przekształcenie Montrail, marki obuwia do biegania w terenie,  w submarkę  swojej flagowej marki Columbia. Ten krok sygnalizuje zwiększenie zaangażowania firmy w rozwój kolekcji obuwia i akcesoriów do biegania trailowego.

Od wiosny 2017, odzież, obuwie oraz akcesoria do biegania trailowego firmy Columbia będą oferowane pod marką Columbia Montrail, na tej samej zasadzie, na której  Columbia PFG,  druga submarka firmy sygnuje produkty wędkarskie z kolekcji Performance Fishing Gear. Nowa linia Columbii będzie oferowała asortyment od „stóp do głów”, czyli obuwie, odzież oraz akcesoria specjalnie zaprojektowane do biegania trailowego.

Naszą misją w Columbia Sportswear Company jest łączenie aktywnych ludzi z ich pasjami – powiedział Tim Boyle, Prezes firmy Columbia. – Połączenie innowacyjnych rozwiązań z wiedzą na temat tworzenia produktów oraz zasobów marketingu i sprzedaży z dziedzictwem i reputacją marki Montrail w bieganiu trailowym pozwoli nam spełnić oczekiwania biegaczy

Zwiększone zainteresowanie firmy Columbia  tą kategorią jest wynikiem wieloletniego partnerstwa z UTMB, jednym z najbardziej prestiżowych  wydarzeń w bieganiu trailowym na świecie.

Bieganie trailowe naturalnie wpisuje się w strategię Columbii oraz znacząco zwiększa możliwości rozwoju firmy – powiedział Joe Boyle, Starszy Wiceprezes Columbia     ds. Produktu  Projektowania. – Biegacze trailowi używają sprzętu w najtrudniejszych z możliwych warunków. Cieszymy się, że będziemy mogli  zaoferować tej grupie innowacyjne  produkty, które pomogą im  wykorzystać do maksimum swoje możliwości. 

Istniejące produkty marki Montrail będą dostępne w Europie w wyselekcjonowanych sklepach specjalistycznych dla biegaczy trailowych do końca 2016 roku, oraz na stronie http://www.montrail.com.

Nowa kolekcja odzieży, obuwia i akcesoriów Columbia Montrail będzie dostępna wiosną 2017 roku. Szczegóły zostaną udostępnione w drugiej połowie 2016 roku.

Informacja prasowa

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0