HomeRynek outdoor

4F kontynuuje rozwój w Polsce

Spółka OTCF, właściciel marki 4F, rozpoczęła pierwszy etap ekspansji zagranicznej. Nie zapomina jednak o rodzimym rynku. Właśnie powiększyła salon 4F w Radomiu, a w maju planuje 4 kolejne otwarcia.

Marka 4F jest już obecna w 167 lokalizacjach w całym kraju. Mimo rozpoczęcia ekspansji zagranicznej i otwarcia pierwszych sklepów chociażby na Łotwie, Polska to nadal główny i najważniejszy rynek spółki OTCF S. A., która jest właścicielem marki.

Witryna salonu 4F w RadomiuWitryna salonu 4F w Radomiu

„Prowadzone obecnie działania obejmują zarówno remodelingi, powiększenia, jak również nowe otwarcia. Na decyzję o powiększeniu dużej ilości lokalizacji ma wpływ kilka czynników – rosnący obrót, chęć zwiększenia dostępnego asortymentu oraz sygnały docierające od naszych klientów o potrzebie większej przestronności. Sklepy są przygotowywane w nowej, wiosennej aranżacji graficznej, co mamy nadzieję wpływa również na komfort zakupowy naszych klientów. Z kolei otwarcia nowych sklepów to również efekt rosnącego zainteresowania naszą marką i chęć wyjścia do większej liczby klientów”, wyjaśnia Małgorzata Gabryś, Dyrektor ds. Inwestycji i Rozwoju OTCF S.A.

Pod koniec kwietnia br. został otwarty powiększony salon marki w Radomiu, w maju powierzchnię i aranżację zmienią sklepy w Galerii Krakowskiej oraz Łódzkiej Manufakturze. Zostaną także otwarte nowe lokale w Gdańskiej Morenie oraz Galerii Karuzela we Wrześni.

Oprócz sprzedaży detalicznej, marka 4F jest obecna w 27 krajach europejskich poprzez rozwiniętą sieć sprzedaży hurtowej, a jej produkty są dostępne w ponad 600 sklepach multibrandowych. W ciągu najbliższych 5 lat spółka OTCF planuje stopniowo zwiększać swoją sprzedaż detaliczną na nowych rynkach, w tym na Łotwie, Serbii, Rumunii, Słowacji oraz Czechach.

Informacja prasowa OTCF

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0