HomeRynek outdoorBarometr rynku outdoor

Barometr rynku: kwiecień nad kreską

Kwiecień zakończył się dla sklepów biorących udział w naszym barometrze kolejnymi wzrostami sprzedaży. Porównując wyniki do analogicznego okresu z 2015 roku, były one wyższe o 8,7 proc.

Wiosna w Polsce jest różnorodna jeśli chodzi o pogodę, kwiecień należał do raczej chłodnych okresów, jednak to już ten czas, gdy fani outdooru rozpoczynają pełen sezon wiosenno-letnich aktywności.

Co ważne, do naszego barometru rynku dołączyły nowe sklepy, w tym sześć firmowych marki The North Face oraz warszawski sklep Salewa. Tym samym wyniki z badania stają się jeszcze bardziej miarodajne dla rzeczywistej kondycji rynku. Jednocześnie zapraszamy kolejne placówki do dołączenia do barometru.

Kwiecień zakończył się plusowym odbiciem również dla sieci INTERSPORT Polska. Spółka odnotowała przychody netto ze sprzedaży w wysokości około 17 280 tys. zł , czyli były one wyższe o 2,1 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2015 roku (było: 16 930 tys. zł).

Narastająco w okresie od stycznia do kwietnia 2016 roku Spółka osiągnęła łączne przychody netto ze sprzedaży w wysokości około 72 506 tys. zł, czyli porównywalne do przychodów osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku (było: 72 954 tys. zł).

W naszym barometrze prezentowane są wyniki sprzedaży z topowych sklepów outdoorowych w Polsce:

  • 8a.pl (Gliwice)
  • Alpin Sklep (Warszawa)
  • E-Pamir.pl (Kraków)
  • Mammut (Kraków)
  • Salewa (Warszawa)
  • sieć Skalnik (3 sklepy, Wrocław)
  • sieć The North Face (6 sklepów)
  • Trawers (2 sklepy, Łódź)
  • TrekkerSport (Poznań)
  • Woda Góry Las (Poznań)
  • Weld – Sklep Górski (Dąbrowa Górnicza)

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0