HomeRynek outdoor

Rick Ridgeway z firmy Patagonia kluczowym mówcą podczas European Outdoor Summit

Rick Ridgeway – wiceszef działu Public Engagement firmy Patagonia – będzie pełnił rolę jednego z głównych mówców podczas konferencji European Outdoor Summit (EOS) 2016, a Cyndi Rhoades, założycielka oraz dyrektor generalny firmy Worn Again, będzie prowadzić dyskusje w mniejszych grupach. Zachęcamy do rezerwowania miejsc przed 22 lipca, co gwarantuje zniżki dla osób zgłaszających się z wyprzedzeniem.

Patagonia jest liderem branży outdoorowej w kwestiach autentycznego zaangażowania w poprawę jakości produktów oraz aktywizmu ekologicznego.  Rick Ridgeway – ważny rzecznik firmy Patagonia, odpowiadający za komunikację na wszystkich rynkach – jest odpowiedzialny za promocję i propagowanie kluczowych wartości firmy pośród udziałowców, organizacji pozarządowych, związków zawodowych, pracowników akademickich i agencji rządowych.

Rick Ridgeway – wiceszef działu Public Engagement firmy PatagoniaRick Ridgeway – wiceszef działu Public Engagement firmy Patagonia

Prezentacja Ricka, pt. „Moving Up Through Giving Back” (Postęp poprzez oddawanie), odbędzie się w kategorii: „THINK UP! Doing Things Right” i będzie miała miejsce podczas drugiego dnia szczytu. Będzie to doskonała okazja na uzyskanie wglądu w bardzo nietypowe i nietradycyjne podejście Patagonii do Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CRS), które może pochwalić się wieloma sukcesami. Rick omówi bardzo zróżnicowaną, a równocześnie precyzyjną strategię Patagonii, która łączy w sobie wiele różnych aspektów, takich jak innowacyjne zarządzanie, HR oraz długoterminową politykę firmy. Prezentacja pozwoli uczestnikom zorientować się w jaki sposób te strategie mogą być wprowadzone w dowolnej firmie – dużej lub małej – w celu osiągnięcia rzeczywistych, wymiernych rezultatów.

Firma Worn Again powstała w 2005 r. w Londynie jako innowacyjne przedsiębiorstwo specjalizujące się w „cyklicznej” technologii recyklingu do zastosowań w branży tekstylnej. Cyndi, kierując się pasją do zagadnień globalnej ekonomii i zrównoważonego rozwoju, prowadzi tę firmę od samego początku – od wczesnych dni „upcycklingu”, aż po jej obecne osiągnięcia technologiczne. Cyndi posiada wizję tego w jaki sposób można rozwiązać globalny problem odpadów tekstylnych.

Cyndi Rhoades, założycielka oraz dyrektor generalny firmy Worn AgainCyndi Rhoades, założycielka oraz dyrektor generalny firmy Worn Again

Prezentacja Cyndi również odbędzie podczas drugiego dnia EOS w kategorii: „THINK UP! Doing Things Right”, a jej tytuł brzmi: „Why Circles are Better than Straight Lines” (Czemu okręgi są lepsze od linii prostych). Będzie omawiać kluczowe spośród współczesnych przeszkód, które uniemożliwiają branży tekstylnej wprowadzenie zamkniętego modelu obiegu surowców oraz będzie sugerować sposoby na przezwyciężenie tych wyzwań. Cyndi również przyjrzy się niektórym spośród komercyjnych korzyści i szans, które może przynieść wprowadzenie zamkniętego obiegu materiałów dla poszczególnych marek oraz dla całej branży.

Tegoroczna konferencja EOS, która odbędzie się od 29 do 30 września w hotelu Crowne Plaza w Barcelonie, stanowi bardzo korzystną ofertę cenową – osoby rezerwujące z wyprzedzeniem płacą za miejsce na konferencji jedynie 500 €. Rezerwacje dokonywane po 22 lipca będą kosztować już 600 €. W tym roku można również zarezerwować miejsca noclegowe w hotelu  Crowne Plaza, jednak ich ilość jest ograniczona i należy rezerwować je równocześnie z miejscem na konferencji – pojedyncze pokoje ze śniadaniem kosztują 175 €, podczas gdy podwójne pokoje ze śniadaniem kosztują 210 € (plus 10% VAT).

Szczegóły dotyczące programu i prelegentów znajdują się na stronie: www.europeanoutdoorsummit.com.

 

Źródło: EOS

***

Partnerem medialnym European Outdoor Summit jest 4outdoor Biznes

Partnerem wspierającym jest Stowarzyszenie Polish Outdoor Group

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0