Marka Milo podbija Amerykę Południową

Na minionych targach OutDoor we Friedrichshafen swoje produkty zaprezentowały cztery polskie marki, w tym wystawienniczy weteran, czyli marka Milo. Jak zapewniają przedstawiciele firmy, tegoroczne działania nad Jeziorem Bodeńskim należą do udanych, czego główną miarą są nowe kontakty z klientami – tym razem jest to m.in. dystrybutor z Meksyku.

Marka Milo na targach OutDoor 2016 (fot. 4outdoor)Marka Milo na targach OutDoor 2016 (fot. 4outdoor)

Targi OutDoor były dla naszej drużyny wyjątkowo wymagające. Tradycyjnie już największy ruch na naszym stoisku panował podczas pierwszych dni, ale tym razem jego natężenie przybrało nieznane do tej pory rozmiary – komentuje Dariusz Blaszkiewicz z firmy Milo. – Było to tym bardziej odczuwalne, że do Friedrichshafen przyjechaliśmy z mocno odświeżoną kolekcją, która budziła spore zainteresowanie. Cieszy nas, że w zasadzie wszystkie nowości spotkały się z ciepłym przyjęciem, szczególnie nowe wzornictwo spodni i koszulek wspinaczkowych wydaje się być prawdziwym strzałem w dziesiątkę. Oczywiście ostatecznie zweryfikują to zamówienia, ale odbiór nowej kolekcji przez naszych klientów napawa nas optymizmem. Tradycyjnie nawiązaliśmy kontakt z nieoczekiwanym dystrybutorem, tym razem pochodzącym z Meksyku. Ponieważ współpracujemy już z Chile i Kolumbią, najwyższy czas podszkolić się z języka hiszpańskiego – dodaje.

Nowa kolekcja marki Milo na targach OutDoor 2016 (fot. 4outdoor)Nowa kolekcja marki Milo na targach OutDoor 2016 (fot. 4outdoor)

Milo jest producentem odzieży i akcesoriów do wspinaczki oraz pozostałych aktywności górskich. Marka funkcjonuje przede wszystkim na zagranicznych rynkach – w około 70 proc. produkty Milo znajdują swoich nabywców poza Polską. Obecnie Milo sprzedaje swoje produkty w blisko 30 krajach, w tym w Belgii, Bułgarii, Chile, Chorwacji, Czechach, Danii, Grecji, Hiszpanii, Izraelu, Japonii, Jordanii, Kolumbii, Korei, Litwie, Łotwie, Niemczech, Polsce, Portugalii, Rosji, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii, Szwecji, Turcji, na Ukrainie, Węgrzech i we Włoszech.

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0