Nowości Fjällräven na jesień-zimę 2016/17

Kiedy Åke Nordin zakładał markę Fjällräven w 1960 roku, jedną z najważniejszych idei leżących u podstaw firmy była ochrona dzikiej przyrody,
którą kochał odkrywać. Dziś minimalizowanie negatywnego wpływu na środowisko jest nie tylko postulatem aktualnym, ale ważniejszym, niż kiedykolwiek wcześniej. Produkcja ekwipunku oraz odzieży służących do przebywania na świeżym powietrzu to zobowiązanie do nieustannej poprawy metod produkcji w celu minimalizowania negatywnego wpływu na środowisko naturalne.

ovikecoFW16_S0A9672

Ovik Down Parka

Ovik Down Parka

Kolekcja jesień/zima 2016 to nowe produkty uzupełniające serię typu hard-shell: Övik Eco-Shell Jacket i Lappland Eco-Shell Poncho. Tkanina Eco-Shell
po raz pierwszy wzbudziła duże zainteresowanie na targach ISPO 2015, kiedy anorak Keb Eco-Shell został wyróżniony ISPO Award. Równocześnie medialną uwagę przykuł fakt impregnacji bez użycia szkodliwych związków fluorokarbonu. Fjällräven stosuje tego typu impregnację we wszystkich produktach – nawet w ekwipunku, takim jak plecaki czy w nowych, ulepszonych namiotach. Dodatkowo marka idzie o krok dalej w dziedzinie etycznej produkcji puchu najwyższej jakości, o jeszcze lepszych właściwościach izolacyjnych.

Polar Endurance

Polar Endurance

Polar Guide Parka

Polar Guide Parka

Övik Eco-Shell Parka

Övik Eco-Shell Parka

Kolejną nowością jest zupełnie nowa odsłona uwielbianego na całym świece plecaka – Re-Kånken. Technologia ekologicznego barwienia SpinDye® oraz wykorzystanie poliestru z recyklingu jako podstawowego surowca rzuca nowe spojrzenie na znanego od lat, trwałego i kochanego Kånkena.

Re-Kånken

Re-Kånken

A najlepsze w tym wszystkim jest to, że kolejne nowości są spójne z DNA marki. Wszystko zaczęło się od miłości do natury i odzieży, która sprawiła, że natura stała się ważniejszym elementem życia ludzi. To było najważniejsze dla Fjällräven w 1960 roku. I to jest najważniejsze dzisiaj. Hasło nadchodzącej kolekcji w zupełności oddaje filozofię marki: Without nature, we’re nothing.

Informacja prasowa

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0